راه‌کاری جدید برای حل مشکل حسگر اثر انگشت گلکسی اس 8

راه‌کاری جدید برای حل مشکل جای نامناسب حسگر اثر انگشت گلکسی اس 8

جایگاه نامناسب حسگر اثر انگشت گلکسی اس 8 در موارد زیادی سبب کثیف شدن لنز دوربین گوشی می‌شود. به راه‌کار نلسون کویین در این رابطه توجه کنید.

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که با مکان قرارگیری حسگر اثر انگشت گلکسی اس 8 مشکل دارید. از نظر ما این تغییر جدید زیاد هم اشتباه نیست، همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد جنجال‌ها بر سر مکان جدید حسگر اثر انگشت گلکسی اس 8 از همان سر و صداهای معمولی است که بعد از تغییرات جدید به وجود می‌آید.

قطعا خیلی از شما کاربران قدیمی با نظر ما موافق نیستید و جای جدید حسگر اثر انگشت گلکسی اس 8 را دوست ندارید. این حسگر دقیقا کنار دوربین اصلی گوشی قرار گرفته و در موارد زیادی سبب ایجاد لکه‌ بر روی لنز دوربین پشتی گلکسی اس 8 (samsung galaxy s8) می‌شود.

اگر از آن دسته کاربران هستید که با این مشکل کنار نیامده‌اید قطعا راه‌کار کشف شده توسط کویین نلسون (Quinn Nelson) به درد شما می‌خورد. نلسون کاور پشت گوشی خود را شکسته و در هنگام تعویض آن با یک کاور دیگر متوجه نکته‌ای جالب می‌شود.

نلسون لاستیک دور حسگر را که وظیفه جلوگیری از ورود آب را بر عهده داشته خراب می‌کند و به ناچار از مواد ضد آب به جای آن استفاده می‌کند، بعد از این مرحله نلسون حسگر را به جای اولیه خود برنمی‌گرداند و حالا این سنسور اندکی با فاصله از سطح پشت گوشی قرار گرفته است.

حل مشکل حسگر اثر انگشت گلکسی اس 8

حسگر اثر انگشت گلکسی اس 8 گوشی نلسون با کاور گوشی فاصله دارد و راحت‌تر می‌توان آن را پیدا کرد، او بر این عقیده است که با این تغییر، انگشت شما به راحتی جای خود را بر روی سنسور پیدا می‌کند و دیگر دوربین گوشی در معرض لکه و آلودگی قرار نمی‌گیرد.

برای انجام این کار باید کاور گوشی خود را باز کنید، که البته اگر سابقه تعمیر گوشی و کار فنی ندارید. بهتر است این راه‌کار را بر روی گوشی خود امتحان نکنید و آن را به یک متخصص واگذار کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. اخه کدوم بنی بشری میاد اپل و ک دو سوم بازار تجارت لوازم الکترونیک دستشه ول کنه بیاد سامسونگ دستش بگیره.همیشه فناوری برتر با اپل بوده و هست:)

  2. آقای سام هنگ .سام هنگ همیشه همینه

  3. خدائیییی طراحی گوشی به این میگن باید قاب پشت گوشیو نابود کنی تا بتونی جای درستی برا سنسور پیدا کنی باز دوستان هی بگن سام هنگ بهترین تو طراحی وزیبایی

    • برو از پشت ویترین گوشی رو ببین و بعد این حرف رو بزن…این سوپر لوکس هیچ ایرادی نداره و فقط به سنسورش میتونن یک درصد گیر بدن…من خودم تا الان هیچ مشکلی نداشتم با سنسورش و بیشتر وقتها هم با حسگر عنبیه چشم باز میکنم که دهن همه وامیمونه که میگن طرف اس 8 داره…اس 8 داشتن حس سوار شدن بوگاتی رو به آدم میده

  4. کمپانی به این گندگی یعنی نمیفهمه این نلسون میفهمه! :))))))

  5. این چه کار مسخره ای آخه؟