تثبیت کننده ویدیو 4K‌ وان پلاس 5

تثبیت کننده ویدیو 4K‌ با یک آپدیت جدید به وان پلاس 5 آمد

سرانجام دوربین گوشی وان پلاس 5 (OnePlus 5) همراه با آپدیت OxygenOS 4.5.8 قابلیت تثبیت کننده ویدیو 4K‌ را دریافت کرد. این تثبیت کننده از نوع الکتریکی (ESI) است که موجب می‌شود ویدیوهایی شفاف حتی در حین لرزش دستان ضبط شود.

وان پلاس 5 یک گوشی ایده آل با قیمتی کمتر از 500 دلار است؛ این گوشی از یک چیپست بالارده اسنپدراگون 835، رابط کاربری جذاب اندرویدی و حتی دوربین دوگانه برخوردار است. اما آنچه که جای خالیش در حس می‌شود، یک تثبیت کننده ویدیویی است. حال،‌ همراه با آپدیت جدید OxygenOS 4.5.8 این کمپانی قابلیت تثبیت کننده الکتریکی ویدیو (EIS) را نیز به گوشی پرچمدار خود آورده است که ویدیوهای ضبط شده 4K شما را بسیار جذاب‌تر می‌کند.

به نظر می‌رسید دو ماه تا عرضه این آپدیت فاصله باشد، اما همین حالا زودتر از موعود در دسترس قرار گرفته است تا تغییرات بنیادینی را در آخرین گوشی وان پلاس به وجود آورد. گوشی های پیشین وان پلاس نظیر وان پلاس 3 و 3 تی از تثبیت کننده نوری تصویر برخوردار بودند،‌ اما حالا وان پلاس 5 صاحب یک تثبیت کننده ویدیو 4K شده است. به لطف این قابلیت، حتی اگر دستان شما در حال فیلم‌برداری نیز بلرزد تصویری شفاف و بدون لرزش تولید می‌شود.

عملکرد EIS‌ اضافه شده به دوربین وان پلاس بسیار خوب عمل می‌کند؛ به طوری که اگر حتی هنگام راه رفتن با گوشی خود فیلم‌برداری کنید نیز لرزشی در تصویر را مشاهده نخواهید کرد. البته نباید انتظار داشته باشید زمانی که همانند یک نینجاکار و یا پارکورکار مشغول حرکت هستید نیز تثبیت کننده ویدیو بتواند همان عملکرد را ارائه کند، اما در کل می‌توانید تصاویری با کیفیت را ثبت کنید.

برای اینکه ما به شما نشان دهیم چگونه تثبیت کننده ویدیو 4K‌ بر روی گوشی وان پلاس 5 کار می‌کند، ما ویدیویی از قبل و بعد استفاده آن در حین فیلم‌برداری را می‌توانیم مشاهده کنیم. همچنین یک مقایسه بین این قابلیت در وان پلاس 5 با آیفون 7 به جهت محبوبیت بالایش و اینکه یکی از بهترین‌ها در تثبیت کننده ویدیو 4K‌ ‌است را نیز خواهیم دید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*