جدیدترین ویدیوی آیفون 8 را این بار در رنگ طلایی مسی ببینید

جدیدترین ویدیوی آیفون 8 را این بار در رنگ طلایی مسی ببینید

جدیدترین ویدیوی آیفون 8 (iPhone 8) شما را با پرچمدار بعدی اپل در شکلی متفاوت با آنچه تاکنون دیده‌اید آشنا می‌کند؛ این شما و این هم آیفون 8 طلایی مسی اپل.

بر اساس شایعات منتشر شده، آیفون جدید اپل قرار است در رنگ‌های مشکی، سفید/خاکستری و طیفی خاص از طلایی عرضه شود. به تازگی ویدیویی از آیفون 8 در کانال‌های یوتیوبی دست به دست می‌شود که دردانه اهالی کوپرتینو را در رنگ مسی طلایی به تصویر کشیده است.

قاب عقب گوشی مشابه همان چیزی‌ست که پیش از این در شایعات دیده بودیم؛ بخش پشتی آیفون 8 کاملا از جنس شیشه بوده (همانند آیفون 4 و 4s)، لبه‌های آن منحنی‌شکل شده و فریمی فلزی شیشه‌های عقب و جلو را در بر گرفته است.

جدیدترین ویدیوی آیفون 8 را این بار در رنگ طلایی مسی ببینید

آیفون 8 قرار است با صفحه نمایش 5.8 اینچی از نوع OLED روانه بازار شود که کاملا صفحه جلوی گوشی را خواهد پوشاند. این اولین بار است که اپل از این نوع تکنولوژی در محصولاتش استفاده می‌کند. اگرچه شنیده‌ها حاکی از آن است که حاشیه اطراف صفحه نمایش پرچمدار جدید اپل به رنگ مشکی خواهد بود، اما مدل موجود در ویدیوی آیفون 8 دارای حاشیه‌هایی به رنگ سفید است (حاشیه آیفون های طلایی و صورتی فعلی، سفیدرنگ است).

برخی منابع خبری نیز معتقدند بخش پشتی آیفون 8 از جنسی «شبیه به آینه» تولید خواهد شد که به احتمال زیاد، مربوط به مدل سفید/خاکستری این گوشی پرچمدار است. در ادامه، ویدیوی آیفون 8 اپل را مشاهده خواهید کرد. در بخشی از این ویدیو، رنگ‌ها و ابعاد نسخه بعدی آیفون با گوشی های آیفون 7، آیفون 7 پلاس و گلکسی اس 8 سامسونگ مقایسه شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*