میزو ام 6 نوت

میزو ام 6 نوت با دوربین دوگانه و چهار فلش LED عرضه خواهد شد

میزو ام 6 نوت (Meizu M6 Note) گوشی هوشمندی است که در تاریخ 23 آگوست، اولین روز از شهریور ماه، به طور رسمی معرفی خواهد شد. این دقیقا همان روزی است که پرچمدار جدید گلکسی نوت 8 رونمایی خواهد شد.

گوشی میزو ام 6 نوت حداقل در یک ویژگی با سامسونگ گلکسی نوت 8 شباهت دارد، دوربین این دستگاه درست به مانند گلکسی نوت 8 یک ماژول دوگانه خواهد بود، اما مطمئنا گوشی جدید میزو با قیمتی بسیار کمتر از پرچمدار جدید سری گلکسی نوت سامسونگ به بازار عرضه خواهد شد.

به تازگی تصویری از موبایل میزو ام 6 نوت منتشر شده که حقایق جالبی را درباره آن نشان می‌دهد. با برداشتن قاب پشتی این گوشی، عکس مذکور دو ماژول دوربین میزو ام 6 نوت را به تصویر کشیده است. در بالای پنل پشتی، ماژول دوربین دوگانه با چینش عمودی به خوبی مشخص بوده و جالب اینجاست که چهار فلش LED در بالای سنسور دوربین‌ها قابل مشاهده است.

علاوه بر این، تصویر منتشر شده باتری میزو ام 6 نوت را نیز نشان می‌دهد. هر چند که نمی‌توان با بزرگنمایی مشخصات باتری را به طور دقیق تشخیص داد، اما بر اساس شایعات گذشته باتری این اسمارت فون دارای ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. ظرفیتی که با باتری میزو ام 5 نوت برابری می‌کند.

کمپانی میزو جزئیات بیشتری از دوربین دوگانه این دستگاه منتشر نشده، اما برای دانستن اطلاعات دقیق و موثق از این گوشی هوشمند زمان زیادی نیز باقی نمانده است. تنها کافی است تا 10 روز دیگر صبر کنید و آنگاه با رونمایی از این دستگاه همه چیز به طور کامل مشخص خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*