اپلیکیشن ویندوزی ShareX

با اپلیکیشن ویندوزی ShareX همانند یک حرفه‌ای اسکرین شات بگیرید

در این مقاله قصد داریم به معرفی اپلیکیشن ویندوزی ShareX ، یک ابزار رایگان تهیه اسکرین شات، فیلم‌برداری از صفحه و اشتراک گذاری آن بپردازیم. در انتهای پست نیز می‌توانید لینک دانلود‌ آن را مشاهده کنید.

قابلیت‌ها و ابزار پیشفرض ویندوز برای تهیه اسکرین شات را نمی‌توان از بهترین‌ها دانست. شاید Snipping Tools‌ و PrintScr برای اغلب کاربران کارایی لازم را داشته باشند، اما نمی‌توانند گزینه‌ی عالی برای کاربران حرفه‌ای باشند. این حرف را زمانی می‌توانیم بزنیم که پای یک حرفه‌ای نظیر اپلیکیشن ویندوزی ShareX‌ به وسط می‌آید.

شیر ایکس را باید یکی از بهترین ابزار تهیه اسکرین شات برای ویندوز 10 دانست. آن در واقع یک ابزار قدرتمند است که شامل طیف وسیعی از قابلیت‌ها می‌شود. آن یکی از بهترین اپلیکیشن های ویندوز 10 است و قطعا به نخستین برنامه‌ای تبدیل خواهد شد که وقتی ویندوزتان را تعویض می‌کنید، در ابتدا آن را نصب خواهید کرد.

اپلیکیشن ویندوزی ShareX

محیط اصلی ShareX

نصب اپلیکیشن ویندوزی ShareX‌ بسیار راحت است! تیم سازنده سرانجام پس از مدت‌ها انتظار آن را روانه فروشگاه ویندوز (Windows Store) کرده است و این بدان معناست که شما دیگر مستلزم آن نیستید جهت دانلود برنامه به سایت سازنده مراجعه کنید و پس از کش و قوس فراوان اقدام به نصب آن کنید. این خبر برای کاربران ویندوز 10 اس (Windows 10 S) نیز بسیار خوب است؛ چرا که صاحبان کامپیوترهای مجهز به این سیستم عامل نظیر سرفیس لپ تاپ تنها قادر به نصب اپلیکیشن های ویندوزی از طریق فروشگاه ویندوز هستند و تا پیش از این نمی‌توانستند از مذایای این ابزار پرقدرت تهیه اسکرین شات بهره‌مند شوند.

ShareX تنها برای تهیه اسکرین شات نیست

اپلیکیشن ویندوزی ShareX تنها یک ابزار مختص تهیه اسکرین شات نیست. آن می‌تواند حتی از صفحه شما فیلم‌برداری کرده و حتی فایل‌های گیف از آن تولید کند. علاوه بر این، شیر ایکس با سرویس‌های شخص ثالث نظیر Imgur‌ و Twitter نیز در تعامل است؛ بنابراین شما می‌توانید به سادگی هرچه تمام اقدام به اشتراک گذاری اسکرین شات‌هایتان کنید. این اپلیکیشن همچنین شامل پشتیبانی از وظایف خودکار و مجموعه‌ای از شرت‌کات‌ها می‌شود که می‌تواند کار با آن را بسیار آسان کند.

دانلود اپلیکیشن ویندوزی ShareX

برای دانلود این برنامه می‌توانید از طریق لینک زیر به فروشگاه ویندوز مراجعه کرده و آن را به صورت رایگان دریافت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*