گوشی اپل آیفون 8 در دنیای واقعی

انتشار تصاویری از گوشی اپل آیفون 8 در دنیای واقعی + مقایسه با اندازه آیفون 7

به تازگی تصاویر واقعی یک مدل اولیه گوشی اپل آیفون 8 (Apple iPhone 8) در چین منتشر شده است. آیا این می‌تواند طراحی نهایی محصول را به ما برساند؟

صدها رندر سه بعدی مفهومی، رندرهای سازندگان قاب و حتی مدل‌های تقلبی آیفون 8 طی هفته‌های گذشته رویت شده است و هرچه به سمت رونمایی رسمی از این گوشی نزدیک‌تر می‌شویم، تعداد آن‌ها نیز بیشتر می‌شود. امسال قضیه متفاوت است. ما همراه با تصاویر اولیه زیادی متوجه شکل ظاهری آیفون ویژه دهمین سالگرد فروش گوشی‌های اپل شده‌ایم که حتی یکی از آن‌ها از سوی خود اپل به بیرون درز پیدا کرده است. حال یک نمونه اولیه دیگر از گوشی اپل آیفون 8 در دنیای واقعی رویت شده است که به نظر، بهترین آن‌ها می‌آید.

چندین هفته پیش به لطف رندرهای یک کمپانی قاب ساز، شاهد یک نمونه اولیه از شاسی‌های این گوشی بودیم که می‌تواند طراحی نهایی محصول را به ما برساند. پس از آن هرگونه نشت اطلاعاتی که صورت گرفت (از جمله اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده از فریمور اسپیکر هوم پاد اپل) به نوعی شکل ظاهری این گوشی را تایید کرده است. اکنون می‌توانیم چیزی دقیق‌تر از آنچه که در هفته‌های گذشته شنیده‌ایم را در تصاویری تازه انتشار یافته از چین ببینیم.

گوشی اپل آیفون 8 در دنیای واقعی

گوشی اپل آیفون 8 رویت شده در این تصاویر جدید از یک شاسی تمام شیشه‌ای برخوردار است که می‌تواند شارژ‌ بیسیم را برای نخستین بار در اختیار طرفداران کوپرتینو قرار دهد و همچنین کلیدهای پاور/قفل،‌ ولوم و قطع صدای کاربردی‌تری را ارائه کند. در این تصاویر ما نمی‌توانیم تاچ آی دی را در زیر نمایشگر یا هرجای دیگری از گوشی ببینیم که به لطف اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده ظاهرا اپل، فیس آی دی (Face ID) را به عنوان یک قابلیت احراز هویت مطمئن‌تر ارائه خواهد کرد. در قسمت عقب نیز ما یه دوربین دوگانه عمودی را می‌توانیم مشاهده کنیم که آمیخته با تکنولوژی واقعیت افزوده است، اما هنوز ما نمی‌دانیم برنامه اپل برای این دوربین چیست!

فیس آی دی، دوربین دوگانه واقعیت افزوده و شارژ بیسیم این گوشی را نسبت به تمامی آیفون های دیگر متمایز می‌سازد. جدای این‌ها با نگاهی به ظاهر جلویی گوشی ما می‌توانیم آینده‌ی محصولات اپل را نیز مشاهده کنیم. نمایشگری 5.8 اینچی که تقریبا تمامی پنل جلویی را در اختیار خود قرار داده است و تنها یک تکه حاشیه در قسمت بالایی آن دیده می‌شود. شیشه جلویی قرار گرفته روی نمایشگر نیز به نرمی به دو سمت چپ و راست خمیده شده است تا گوشی اپل آیفون 8 چهره‌ی خیره کننده‌ای را به خود بگیرد.

گوشی اپل آیفون 8 در دنیای واقعی

منابع می‌گویند که این نمونه اولیه که نزدیک‌ترین آنها به نسخه اصلی گوشی است، کمی بزرگ‌تر از آیفون 7 و کوچک‌تر از آیفون 7 پلاس خواهد بود؛ هرچند فضای نمایشگر آن مشابه است. کلید هوم نیز دیگر از این محصول حذف شده است تا اگر شما جزو عاشقان این کلید بودید، نتوانید با این نسل از آیفون‌ها ارتباط برقرار کنید.

در هر صورت اپل هیچگاه شایعات پیش از عرضه محصولاتش را تایید نمی‌کند، آیا به نظر شما این نمونه اولیه واقعی خواهد بود یا فقط زاییده ذهن طرفداران اپل است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*