اپلیکیشن دوربین ال جی V30

اپلیکیشن دوربین ال جی V30 شما را به یک عکاس حرفه ای تبدیل می‌کند

به گفته‌ی ال جی، اپلیکیشن دوربین ال جی V30 با ارائه فیلترهای حرفه‌ای استفاده شده توسط عکاسان برتر جهان، به تصاویر شما نمایی جذاب می‌دهد. در ادامه بیشتر با این اپلیکیشن آشنا خواهیم شد.

ما اخیرا در پستی جداگانه خبر از معرفی دوربین LG V30 توسط کمپانی ال جی دادیم؛ دوربینی که به لطف گشودگی دیافراگم f/1.6 لنز فوق عریض خود می‌تواند در شرایط نوری کم تصاویری شگفت انگیز بگیرد. حال خبر می‌رسد اپلیکیشن دوربین ال جی V30‌ نیز دستخوش فعالیت‌های عالی تیم توسعه دهنده غول کره‌ای شده است که می‌تواند قابلیت‌های فراوانی در اختیار کاربران قرار دهد.

زمانی که به بحث دوربین گوشی های هوشمند ورود پیدا می‌کنیم، نرم افزار اهمیت فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کند. مگاپیکسل‌ها و تعداد دوربین‌های یک گوشی بدون یک اپلیکیشن مناسب که کنترل تمامی آن‌ها را بر عهده دارد نمی‌توانند قدرتی از خود داشته باشند. به طور مثال اپلیکیشن دوربین دو گوشی گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال دو نمونه بارز این قضیه است که می‌تواند قدرت پردازشی فوق‌العاده‌ای را ارائه کند.

اپلیکیشن دوربین ال جی V30

بخش Graphy اپلیکیشن دوربین ال جی V30 ، مملو از فیلترهای حرفه‌ای تصویر

در هر صورت به موضوع قابل بحث، یعنی اپلیکیشن دوربین ال جی V30‌ باز می‌گردیم. اپلیکیشن دوربین جدید کمپانی ال جی حاوی قابلیت‌های جدیدی است که به عنوان بخشی از حالت دستی (Manual Mode) شناخته می‌شوند و با هدف شبیه سازی استایل تصاویر گرفته شده توسط عکاسان حرفه‌ای در تصاویر شما توسعه پیدا کرده‌اند. قابلیتی به نام “Graphy” نام یک ویژگی جدید است که به شما اجازه می‌دهد به آلبومی از تصاویر عکاسان حرفه‌ای از سراسر جهان دسترسی پیدا کنید و استایلی که هرکدام در تصاویر خود استفاده کرده‌اند را بر روی عکس خود اعمال کنید. اینگونه به نظر می‌رسد که قرار است با کلکسیونی از فیلترهای تجملی و جذاب ملاقات کنیم که شاید هیچگاه فکرش را هم نمی‌کردید در دسترس شما قرار گیرند. اگر شما از VSCO (یا پرستس‌های فتوشاپ و لایتروم) و یا Snapseed استفاده کرده باشید، شما اینک می‌دانید که فیلترهای خوش ساخت و قابل تنظیم می‌توانند بدون پردازش‌های بیش از حد و زیاده روی نمای بی‌نظیری را به تصاویر شما ببخشند.

آن چیزی که جذاب‌تر است، برنامه ریزی ال جی برای ساخت یک پایگاه داده آنلاین برای استایل‌های بخش Graphy است که کاربران می‌توانند‌آن را دانلود کرده و در تصاویر خود مورد استفاده قرار دهند. این یک ایده جذاب است، اما ما همچنین علاقه‌مندیم استایل‌های ساخت سایر کاربران را نیز بتوانیم در این پایگاه داده ببینیم. در حال حاضر اپلیکیشن‌های متعددی وجود دارد که از هوش مصنوعی برای تحلیل تصاویر و استخراج استایل‌های مختلف بر روی آن‌ها استفاده می‌کنند و عملکرد آن‌ها شبیه به برنامه Prisma است. ما بر این باوریم که این می‌تواند یک قابلیت خوب برای اپلیکیشن دوربین گوشی‌ها باشد و اگر بتوانید تنظیمات آن‌ها را نیز تغییر دهید،‌ به نظر می‌رسد دیگر کم و کسری دیگر وجود نداشته باشد.

شما در مورد اپلیکیشن دوربین ال جی V30 چه فکری می‌کنید؟ آیا هنگام عکاسی از فیلترهای عکس استفاده می‌کنید یا بعدا آن‌ها را ویرایش می‌کنید؟ یا شاید هم دوست داریم عکس‌هایتان را بدون اعمال هرگونه تغییر ذخیره کنید؟ نظرات خود را از طریق بخش زیرین همین پست با ما درمیان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*