اژدهای دنریس تارگرین

ویدیویی از جلوه های ویژه شخصیت اژدهای دنریس تارگرین در سریال بازی تاج و تخت

اژدهای دنریس تارگرین در سریال بازی تاج و تخت طی مراحل پیچیده و تلاش‌های فراوان در استودیوهای جلوه های ویژه بصری ساخته می‌شود. در این ویدیو با مراحل ساخت این اژدها آشنا خواهیم شد.

بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، سریال محبوب آمریکایی در سبک فانتزی حماسی است که توسط شبکه HBO ساخته و پخش می‌شود. دنریس تارگرین (Daenerys Targaryen) با هنرمندی امیلیا کلارک (Emilia Clarke) یکی از شخصیت‌های اصلی این مجموعه بوده که با عنوان مادر اژدها به یکی از کاراکترهای محبوب این سری تبدیل شده است. استودیوی بین‌المللی پیکسوموندو (Pixomondo) در فرانکفورت آلمان که جلوه های ویژه فیلم‌های هالیوودی بسیار موفقی مانند هوگو،‌ سوپر هشت، مرد آهنی 2،‌ پیشتازان فضا و مرد عنکبوتی را در کارنامه خود دارد،‌ مسئولیت ساختن اژدهای دنریس تارگرین در سریال بازی تاج و تخت را نیز بر عهده گرفته است.

در ساخت شخصیت اژدهای دنریس تارگرین در سریال بازی تاج و تخت،‌ یک گروه 22 تا 30 نفره از انیمیشن‌سازها دخیل بوده‌اند. تیم جلوه های ویژه بصری شبکه HBO با همکاری استودیوی جلوه های ویژه پیکسوموندو،‌ پس از تلاش‌های فراوان به این موجودات تخیلی،‌ جلوه پیچیده و کاملی می‌دهند. این نشان می‌دهد عوامل زیادی در محبوب شدن سریال تاج و تخت نقش داشته‌اند و زحمات زیادی برای ساخت آن کشیده شده است.

جلوه های ویژه شخصیت اژدهای دنریس تارگرین در بازی تاج و تخت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*