نام اندروید O

نام اندروید O به صورت رسمی همزمان با خورشید گرفتگی 30 مرداد اعلام می‌شود

جدیدترین سیستم عامل توسعه یافته بدست گوگل برای گوشی‌های هوشمند فعلا با نام اندروید O شناخته می‌شود و نام رسمی آن به زودی از سوی توسعه دهندگان مشخص خواهد شد.

بنابر بر ادعای مطرح شده از سوی دیوید رادوک (David Ruddock) ،‌ سردبیر وبسایت “Android Police”، گوگل قصد دارد نام رسمی سیستم عامل جدید خود که هشتمین نسخه از اندروید محسوب می‌شود را در تاریخ 21 آگوست (30 مرداد) به صورت رسمی اعلام کند؛ گرچه این خبر تایید نشده است.

رادوک ادعا کرده است نام رسمی سیستم عامل اندروید O را نیز می‌داند اما قصد لو دادن آن را ندارد. نکته جالب اینجاست که 30 مرداد شاهد یک خورشید گرفتی کامل خواهد بود که دست کم در آمریکا قابل مشاهده است؛‌ از آخرین خورشید گرفتگی کامل در آمریکا تقریبا یک سده می‌گذرد! همزمان بودن ادعایی رونمایی از نام اندروید O با خورشید گرفتی این احتمال را تقویت می‌کند که گوگل تصمیمی جالب و بزرگی داشته باشد.

در صورت صحت این ادعا، همزمانی نامگذاری رسمی با خورشید گرفتی ممکن است سرنخ‌هایی از نام احتمالی اندروید جدید به ما بدهد. نمی‌تواند حدس بزنید؟ شاید بتوانید با این راهنمایی موجود در عکس‌های زیر موفق به یافتن نام سیستم عامل جدید گوگل شوید.

نام اندروید O

با توجه به این عکس، نام سیستم عامل بعدی ممکن است از بیسکوییت اوریو (Oreo) گرفته شود که شامل دو بیسکوییت ویفری شکلاتی با کرم‌ است. گوگل در نام‌گذاری سیستم عامل موبایلی خود از یک سنت خاص پیروی می‌کند که بر اساس آن نام اندروید از بین شیرینی و دسرها انتخاب می‌شود.

با توجه به اخبار و گزارش‌های منتشر شده، اندروید 8 نسبت به نسخه‌های پیشین خود تغییرات چشمگیری دارد. پرچمداران فعلی گوگل، یعنی پیکسل و پیکسل ایکس‌ال قرار است به‌روزرسانی اندروید O را هفته آینده دریافت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*