شیائومی ردمی نوت 5A

شیائومی ردمی نوت 5A در تنا رویت شد؛ نمایشگر HD و چیپست رده ابتدایی

گوشی ارزان قیمت شیائومی ردمی نوت 5A موفق به دریافت تاییدیه تنا شد. برخلاف انتظار نه در این گوشی خبری از نمایشگر فول اچ دی است و نه چیپست اسنپدراگون 625 قدرت‌بخش آن خواهد بود.

گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 5A موفق شده است یکی از قابل اعتماد‌ترین مجوزهای پیش از عرضه را به نام TENAA‌ پشت سر بگذارد. اما حالا خبرهای بدی برای طرفداران شیائومی داریم. اگر انتظار حضور یک نمایشگر فول اچ‌دی و چیپست اسنپدراگون 625 را بر روی این گوشی داشتید، ناچاریم شما را نا امید کنیم.

به طور کلی چهار مدل از شیائومی ردمی نوت 5A‌ به عرضه درخواهد آمد، اما اساسا 2 نسخه آن متفاوت از یکدیگر هستند. هر دو نسخه از یک نمایشگر 5.5 اینچی اچ دی (ال سی دی) و یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی در بدنه‌ای آلومینیومی به ضخامت 7.3 میلی‌متر برخوردارند. طیف وسیعی از رنگ‌ها نیز شامل مشکی،‌ خاکستری، نقره‌ای، سفید، آبی،‌ صورتی، قرمز و طلایی در اینجا به چشم می‌خورد.

در واقع تفاوت این مدل‌ها با یکدیگر، چیپست و دوربینشان است. تنا به طور دقیق شرح نداده است، ‌اما ما بر این باوریم که آن‌ها از چیپست اسنپدراگون 425 (چهار هسته‌ای) یا اسنپدراگون 430 (هشت هسته‌ای) قدرت خواهند گرفت. مدل چهار هسته‌ای حاوی یک رم 2 گیگابایتی / حافظه داخلی 16 گیگابایتی خواهد بود و مدل بالارده‌تر شیائومی ردمی نوت 5A نیز از یک رم 3 گیگابایتی / حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره‌مند است.

سپس به بخش دوربین می‌رسیم. در مدل پرقدرت‌تر یک دوربین 15 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و یک دوربین 13 مگاپیکسلی بر روی قاب جلویی جهت تهیه تصاویر سلفی و مکالمه تصویری قرار گرفته است. مدل‌های دیگر ارائه کننده یک دوربین 13 مگاپیکسلی پشتی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هستند.

قیمت شیائومی ردمی نوت 5A

انتظار می‌رود مدل مجهز به اسنپدراگون 430 گوشی Xiaomi Redmi Note 5A با قیمتی حدود 150 دلار وارد بازار شود. این درحالیست که مدل اصلی شیائومی ردمی نوت 5 (که از چیپست اسنپدراگون 630 و 660 برخوردار خواهد بود) با قیمت بالاتر 180 دلاری به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*