دوربین دوگانه گلکسی نوت 8

اطلاعات تازه‌ای از دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 به بیرون درز پیدا کرد

اطلاعات جذابی از دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) به بیرون درز پیدا کرده است. این گوشی هفته آینده رسما معرفی خواهد شد.

دیگر همگان انتظار دارند که فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ از یک دوربین دوگانه بر روی قاب پشتی خود برخوردار باشد. یک گزارش روز گذشته در کره جنوبی به انتشار رسید که اطلاعات بیشتری را نسبت به آنچه که تا کنون از دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 می‌دانستیم در اختیارمان قرار خواهد داد.

در حالی که بسیاری انتظار دارند سامسونگ از دو سنسور 12 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی این گوشی استفاده کند، اما این گزارش ادعا ‌می‌کند که این سیستم متشکل از یک سنسور 12 مگاپیکسلی اپتیکال Dual Image و یک سنسور 13 مگاپیکسلی تله فوتو خواهد بود. هر دو این سنسورها مجهز به OIS و زوم اپتیکال 2 برابری هستند.

دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 باعث افزایش قیمت این گوشی خواهد شد

سامسونگ Galaxy Note 8 نخستین محصول این کمپانی خواهد بود که از دوربین دوگانه بهره می‌برد. پس از این به دنبال رونمایی از فبلت جدید سری گلکسی نوت، دیگر تمامی گوشی‌های پرچمدار و میان رده سامسونگ صاحب دوربین دوگانه خواهند شد. این بدان معناست که سامسونگ قصد دارد هزینه‌ی بیشتری برای قطعات به کار رفته در گوشی‌های خود کند. هزینه‌ای که سامسونگ برای نصب این دوربین‌های جدید می‌کند یک و نیم برابر هزینه‌ای است که برای نصب دوربین‌های تک لنزی فعلی می‌کند. به همین خاطر همگان باید انتظار افزایش قیمت این محصولات نسبت به گوشی‌های گلکسی اس 8 را داشته باشند.

دوربین دوگانه گلکسی نوت 8

همراه با ماژول دوربین دوگانه، کاربران سامسونگ قادر خواهند بود از افکت بوکه بر روی تصاویر پرتره خود لذت ببرند. به لطف این افکت، پس زمینه تصاویر شما به شکل محور درخواهد آمد و فوکوس اصلی بر روی سوژه اصلی خواهد بود که نمایی شبیه به تصاویر تهیه شده توسط دوربین‌های حرفه‌ای DSLR‌ را به تصویر شما می‌بخشد. تکنولوژی لنز دوگانه همچنین به گوشی‌های هوشمند اجازه می‌دهد به جای زوم دیجیتالی، از زوم اپتیکالی بهره‌مند شوند. به لطف این تکنولوژی شما می‌توانید تصاویری باکیفیت حتی در شرایط زوم را داشته باشید و هیچ یک از پیکسل‌ها کیفیت خودشان را از دست ندهند. یک فعال در صنعت گوشی‌های هوشمند در این مورد می‌گوید:

در حالی که سامسونگ در گذشته نیز تمایل داشت تا محصولات جدید خود را در کمترین زمان ممکن همراه با ویژگی‌های پیشرفته‌ای عرضه کند، اما استراتژی آن‌ها تغییر پیدا کرده است و تصمیم گرفته‌اند تا با صبوری بیشتر پس از به تکامل یافتن تکنولوژی‌ها آن‌ها را با حداکثر قدرت در اختیار کاربران بگذارند. به نظر می‌رسد سامسونگ الکترونیکس به این نتیجه رسیده که دوربین‌های دوگانه به شکوفایی کامل خود رسیده‌اند و از آن‌ها استفاده کند.

یک هفته دیگر ما می‌توانیم در طول مراسم رونمایی از گوشی جدید سامسونگ نگاه نزدیکی را به دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 داشته باشیم و سپس در مورد آن مقایسه کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه