جک جی 4

جک جی 4 (JAC J4) توسط کرمان موتور به ایران می‌آید

اولین نمونه از خودروی جک جی 4 (JAC J4) وارد کارخانه کرمان موتور شده و به نظر می‌رسد که این خودرو به عنوان محصول جدید این شرکت در آینده نزدیک وارد بازار ایران شود.

جک جی 4 به تازگی وارد کشورمان شده و ظاهرا کرمان موتور تصمیم دارد این محصول چینی را با مونتاژ خود روانه بازار کند. این خودرو در بازار کشورهای دیگر از جمله خود چین با نام Heyue A30 عرضه می‌شد اما بعدها به جک J4 تغییر نام پیدا کرد. جی 4، خودرویی سدان در ابعاد جمع و جور است و توسط جیان‌هایوی که طراحی پلتفرم نسل دوم جک را برای خودروهای جمع و جور انجام داده،‌ طراحی شده است. در واقع می‌توان گفت جک J4 دقیقا چیزی بین مدل‌های جی 5 و جی 3 بوده و برای نیازهای مختلف مشتریان به بازار عرضه می‌شود.

جک جی 4

دانیل گاگلاین در مرکز طراحی JAC در کشور ایتالیا شروع به یک طراحی ظاهری جدید در قسمت بیرونی کرد. این خودرو در نوامبر 2012 به صورت رسمی در نمایشگاه خودرو گوانگژو معرفی شد و پیش از آن با کد «B II» شناخته می‌شد.

جک جی 4

پیشرانه 1.5 لیتری 111 اسب بخاری برای جک جی 4

جک جی 4 پس از عرضه در بازار توانست سهم بازار خودروی جک جی 3 را که یک پلتفرم خودروی SUV بود به دست آورد و اجازه نداد توقف تولید J3،‌ خللی در جایگاه جهانی این شرکت خودروساز چینی ایجاد کند. J4 احتمالا از پیشرانه‌ای یکسان با جک جی 5 دنده دستی استفاده می‌کند و موتور 1.5 لیتری با قدرت 111 اسب بخار در زیر کاپوت آن قرار گرفته است.

جک جی 4

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*