باتری بلک بری کی وان

انتشار نتایج تست دوام باتری بلک بری کی وان

تست دوام باتری بلک بری کی وان اخیرا صورت گرفته است و بر اساس نتایج آن می‌توان عمر باتری گوشی اندرویدی بلک بری را تحت استفاده‌های مختلف ارزیابی کرد.

بلک بری کی وان جدیدترین گوشی موبایل اندرویدی این کمپانی قدیمی است که با وجود داشتن مشخصات فنی سطح بالا، سبک طراحی آن محصولات چند ده سال پیش این شرکت را یادآور می‌شود. از آنجایی که به خاطر وجود کیبورد فیزیکی، ابعاد نمایشگر دستگاه به 4.5 اینچ کاهش پیدا کرده، از زمان رونمایی انتظار داشتیم دوام باتری 3 هزار و پانصد و پنج میلی‌آمپر ساعتی آن بسیار خوب باشد.

این گوشی از تراشه اسنپدراگون 625 قدرت می‌گیرد، به همین دلیل از نسخه سوم تکنولوژی شارژ سریع کوالکام (Quick Charge 3.0) پشتیبانی می‌کند. از طرفی دیگر، اسنپدراگون 625 جزو تراشه‌های دارای مصرف بهینه انرژی است که همین موضوع نیز به افزایش عمر باتری بلک بری کی وان کمک می‌کند.

حین مکالمه مداوم با این دستگاه، باتری آن 33 ساعت و 25 دقیقا دوام خواهد آورد که در مقایسه با دوام باتری پرچمدارانی همچون گلکسی اس 8 و ال جی چی 6 کمی بیشتر است. با این حال اختلاف این مدت زمان با دوام باتری محصولاتی همچون هواوی پی 10 و اچ تی سی یو 11 چیزی حدود 8 ساعت است.

باتری بلک بری کی وان

در زمان گشت و گذار در اینترنت تحت اتصال شبکه موبایل 3G، دوام باتری به 9 ساعت و 7 دقیقه کاهش پیدا می‌کند که همچنان از گوشی های یاد شده در بالا بیشتر است. تحت این اتصال، دوام باتری از پرچمداران اندرویدی همچون شیائومی می 6 به میزانی بسیار جزیی کمتر است.

باتری بلک بری کی وان

اگر گشت و گذار خود در اینترنت را به زمان اتصال به یک شبکه وای فای موکول کنید، به افزایش دو ساعته دوام باتری در مقایسه با حالت قبل کمک خواهید کرد. عمر باتری بلک بری کی وان در این حالت با شیائومی می 6 یکسان است.

باتری بلک بری کی وان

حین تماشای مداوم ویدیو، بلک بری کی وان برای 14 ساعت و 16 دقیقه طاقت خواهد آورد و بعد از آن باید دستگاه را به برق متصل کنید.

باتری بلک بری کی وان

سرعت شارژ پایین باتری بلک بری کی وان

متاسفانه با رسیدن به بخش زمان شارژ شدن صفر تا صد باتری دستگاه، بلک بری کی وان از بالای جدول به پایین آن سقوط می‌کند. با این حال، با در نظر گرفتن ظرفیت 3 هزار و پانصد و پنج میلی‌آمپر ساعتی باتری، مدت زمان 1 ساعت و 46 دقیقه کاملا قابل قبول است.

باتری بلک بری کی وان

اگر بعد از فول شارژ شدن باتری بلک بری کی وان آن را در حالت آماده به کار قرار دهید، برای 53 روز دوام خواهد آورد.

باتری بلک بری کی وان

در نهایت می‌توان دوام باتری بلک بری کی وان را به صورت زیر نشان داد.

باتری بلک بری کی وان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*