دو گوشی ایسوس زنفون 4 سلفی و زنفون 4 سلفی پرو مجهز به دوربین دوگانه جلویی معرفی شدند

دو گوشی ایسوس زنفون 4 سلفی و زنفون 4 سلفی پرو (Asus Zenfone 4 Seflie & Zenfone 4 Selfie Pro) با دوربین سلفی دوگانه قدرتمند معرفی شدند. در ادامه با قیمت و مشخصات آن‌ها آشنا خواهیم شد.

همانطور که احتمالا مطلع هستید‌، دقایقی پیش کمپانی ایسوس رسما از چهارمین نسل گوشی‌های زنفون خود رونمایی کرد که در راس آن‌ها دو گوشی زنفون 4 و زنفون 4 پرو قرار دارند. اما در کنار این‌ها، از دو گوشی دیگر به نام‌های ایسوس زنفون 4 سلفی و زنفون 4 سلفی پرو نیز معرفی شدند. همانطور که از نام این دو گوشی پیداست، ایسوس دو محصول از خانواده زنفون 4 خود را به طرفداران و عاشقان عکس‌های سلفی اختصاص داده است تا بتوانند با امکانات بیشتری اقدام به تهیه عکس کنند.

هرچند دوربین‌های دوگانه به یکی از اصلی‌ترین المان‌ها در بین گوشی‌سازان تبدیل شده است، اما هنوز کمپانی‌هایی وجود دارند که سعی می‌کنند بر روی دیوایس خود از دوربینی با قدرت بالا و درست نظیر دوربین پشتی گوشی خود، بر روی قاب جلویی آن استفاده کنند. دو گوشی ایسوس زنفون 4 سلفی و زنفون 4 سلفی پرو نیز از همین دست محصولات هستند که در ادامه می‌توانیم بیشتر با آن‌ها آشنا شویم.

زنفون 4 سلفی پرو – Zenfone 4 Selfie Pro

ایسوس زنفون 4 سلفی و زنفون 4 سلفی پرو

زنفون 4 سلفی پرو از یک دوربین سلفی دوگانه 24 مگاپیکسلی فوق‌العاده قدرتمند (متشکل از دو سنسور 12 مگاپیکسلی) برخوردار است که می‌تواند زاویه بسیار عریضی را در تصاویر سلفی شما ارائه کند. اما برخلاف دوربین، از نظر سخت افزاری این گوشی را باید در رده متوسط قرار دهیم. زنفون 4 سلفی پرو از یک چیپست اسنپدراگون 625، رم 4 گیگابایتی و باتری 3.000 میلی‌آمپر ساعتی قدرت می‌گیرد و یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی AMOLED‌ نیز بر روی قاب جلویی آن خواهد بود.

ایسوس این گوشی را با قیمت 379 دلار به فروش خواهد رساند.

زنفون 4 سلفی – Zenfone 4 Selfie

ایسوس زنفون 4 سلفی و زنفون 4 سلفی پرو

زنفون 4 سلفی در اصل نسخه‌ی ارزان قیمت‌تر مدل سلفی پرو است. این گوشی نیز که متمرکز بر روی دوربین سلفی خود طراحی شده، از دوربین جلوی دوگانه 20 مگاپیکسلی بهره می‌برد و مطابق برادر قدرتمندتر خود ارائه کننده زاویه وسیعی است.

این محصول از نظر سخت افزاری در رده ابتدایی – میان رده قرار خواهد گرفت. یک چیپست اسنپدراگون 430 همراه با 4 گیگابایت رم و باتری 3.000 میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب آن به تولید قدرت می‌پردازند و یک نمایشگر 5.5 اینچی اچ دی IPS LCD نیز بر روی قاب جلویی این گوشی جای خوش کرده است.

به نقل از ایسوس، قیمت مدل اصلی زنفون 4 سلفی 279 دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*