عکس جدید آیفون 7 اس

عکس جدید آیفون 7 اس از ضخامت بیشتر آن نسبت به آیفون 7 خبر می‌دهد

به دنبال انتشار اخبار مختلف در مورد گوشی های جدید اپل، حالا نیز عکس جدید آیفون 7 اس (Apple iPhone 7s)، ضخامت بیشتر آن نسبت به آیفون 7 را نشان می‌دهند.

بر خلاف سال‌های گذشته، امسال اپل قصد عرضه سه تلفن هوشمند جدید را دارد که در میان آنها، آیفون 8 به عنوان پرچمدار جدید این شرکت با پنل اولد و نمایشگری تقریبا بدون حاشیه عرضه خواهد شد. دو گوشی دیگر نیز قرار است با نام‌های آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس با قاب پشتی شیشه‌ای در اختیار کاربران قرار گیرند.

حال با توجه به عکس جدید آیفون 7 اس ، می‌توان گفت این گوشی با ابعاد 138.44 در 67.27 در 7.21 میلی‌متر، کمی بزرگ‌تر و البته ضخیم‌تر از آیفون 7 با ابعاد 138.31 در 67.14 در 7.1 میلی‌متر خواهد بود. به نظر می‌رسد علت اصلی بیشتر شدن ضخامت دستگاه، استفاده از شیشه به جای آلومینیوم است. هرچند، تفاوت ابعاد این دو گوشی بسیار ناچیز بوده و احتمالا هیچ‌کدام از کاربران هنگام کار کردن با آنها متوجه این موضوع نخواهند شد. با این حال، استفاده از قاب‌های محافظ محکم و کیپ آیفون 7 برای آیفون 7 اس امکان‌پذیر نخواهد بود.

کمتر بودن میزان برآمدگی دوربین آیفون جدید، مورد جذاب دیگری‌ست که احتمالا کمتر کسی به آن توجه می‌کند. ضخامت آیفون 7 از محل دوربین، 8.18 میلی‌متر است، در حالی که این میزان در آیفون 7 اس به 7.92 میلی‌متر خواهد رسید.

انتظار می‌رود موبایل های جدید اپل طی مراسمی رسمی در سپتامبر (شهریور) رونمایی شوند. در ادامه می‌توانید این تصویر را در سابز بزرگ‌تر مشاهده کنید:

عکس جدید آیفون 7 اس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*