تصاویر سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت

تصاویر سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت همراه با یک ویدیوی جدید لو رفت

تصاویر سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت (Sony Xperia XZ1 Compact) و ویدیوی آن که به تازگی لو رفته‌اند، گوشی جدید سونی را از زوایای مختلف نشان می‌دهند.

این عکس‌ها در حالی توسط رسانه‌ها منتشر شده‌اند که هنوز اخبار مربوط به نسخه بزرگتر این گوشی یعنی اکسپریا ایکس زد 1 داغ است.

مدت زمان زیادی‌ست که منابع مختلف از احتمال معرفی سونی اکسپریا XZ1 کامپکت در نمایشگاه IFA 2017 خبر می‌دهند. در این صورت، موبایل جدید ژاپنی‌ها همراه با اکسپریا XZ1 و X1 در آلمان رونمایی خواهد شد.

اما همان‌طور که از نام این گوشی نیز پیداست، اکسپریا XZ1 کامپکت با صفحه نمایشی کوچکتر نسبت به بسیاری از گوشی های هوشمند موجود در بازار توید خواهد شد. به علاوه، کمتر شدن حاشیه‌های کناری دستگاه باعث شده تا اندازه کلی این گوشی کوچک‌تر از قبل نیز به نظر رسد. با این حال، سونی هنوز تصمیمی برای حذف حاشیه‌های گوشی در بخش‌های بالایی و پایینی ندارد.

گفته می‌شود این اسمارت فون با صفحه نمایشی 4.6 اینچی در ابعاد 129.5 در 64.5 در 9.4 میلی‌متر خواهد شد. همچنین در تصاویر سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت ، بدنه فلزی، اسپیکرهای استریو در بخش جلویی، جک 3.5 میلی‌متری صدا، درگاه کارت حافظه میکرو اس دی و پورت یو اس بی نوع C نیز دیده می‌شود. از مشخصات فنی کلیدی این گوشی هم می‌توان به تراشه اسنپدراگون 835، چهار گیگابایت رم و باتری 2200 میلی‌آمپر ساعتی در کنار اندروید 7.1.1 نوقا اشاره کرد. در ادامه می‌توانید ویدیوی 360 این تلفن هوشمند را مشاهده کنید: