عرضه آپدیت اندروید O برای گوشی های زنفون 3 و زنفون 4

آپدیت اندروید O برای گوشی های زنفون 3 و زنفون 4 عرضه می‌شود

کمپانی ایسوس متعهد به عرضه آپدیت اندروید O برای گوشی های زنفون 3 و زنفون 4 خود شده است. این خبر در مراسم رونمایی از گوشی های خانواده Zenfone 4‌ اعلام شد.

ایسوس روز گذشته میزبان یک رویداد خبری بود که در خلال آن از گوشی های سری زنفون 4 خود رونمایی کرد. تمامی اعضای این خانواده از اندروید 7 نوقا بهره می‌برند، اما آینده آن‌ها چگونه رقم خواهد خورد؟ اینطور به نظر می‌رسد که تنها چند هفته پس از عرضه نسخه نهایی تازه‌ترین نسل اندروید، ایسوس اقدام به عرضه آپدیت اندروید O برای گوشی های زنفون 3 و زنفون 4 خود خواهد کرد.

بنابراین اگر شما هم یکی از خریداران گوشی های جدید ایسوس هستید، نگران دریافت نسخه آینده اندروید توسط آن‌ها نباشید. تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید، توسط ایسوس و در طول برگزاری مراسم رونمایی از گوشی های Zenfone 4 به نمایش درآمده است.

عرضه آپدیت اندروید O برای گوشی های زنفون 3 و زنفون 4

این خبر خوبی برای علاقه‌مندان به گوشی های کمپانی ایسوس است،‌ چرا که همواره یکی از نگرانی‌های طرفداران گوشی های خاص کم فروش عدم دریافت آپدیت‌های اندرویدی توسط آن‌ها است. آپدیت اندروید O برای گوشی های زنفون ایسوس با رابط کاربری جدید “ZenUI 4.0” همراه خواهد بود که به گفته‌ی کمپانی سازنده ساده‌تر،‌ زیبا‌تر و مدرن‌تر از نسل پیشین آن است و بسیار شیک خواهد بود. هرچند هنوز زود است بخواهیم در مورد این رابط کاربری صحبت کنیم، اما خوشحالیم که ایسوس در مقایسه با ZenUI 3.0 از اپلیکیشن‌های شخص ثالث کمتری به صورت پیشفرض در آن استفاده کرده است.

زمان دقیق عرضه آپدیت اندروید O برای گوشی های زنفون مشخص نیست

اما خبر بد این است که به طور معمول ایسوس زمان عرضه آپدیت‌های اندرویدی برای گوشی هایش را اعلام نمی‌کند و اندروید O نیز متفاوت از این نخواهد بود. انتظار می‌رود که تمامی دیوایس‌های این کمپانی حداکثر تا نیمه دوم سال آینده میلادی آپدیت جدید اندروید را دریافت کرده باشند. بنابراین ‌اگر شما هم صاحب یکی از گوشی های ایسوس هستید،‌ برای چشیدن طعم اندروید O باید صبوری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*