قلم اس پن سامسونگ گلکسی نوت 9

قلم اس پن سامسونگ گلکسی نوت 9 حاوی قابلیت تست الکل است!

قلم اس پن سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) با ویژگی منحصر به فردی همراه خواهد بود. این ویژگی جدید با انتشار تصاویری از پتنت جدید سامسونگ رخ نشان داد.

با این که هنوز سامسونگ از پرچمدار جدید سری گلکسی نوت خود، یعنی سامسونگ گلکسی نوت 8 رونمایی نکرده است، اما شایعات جدید درباره نسل بعدی این دستگاه از هم اکنون در فضای مجازی خودنمایی می‌کند. بر اساس یک درخواست ثبت اختراع از سوی سامسونگ، گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 (و یا هر فبلت جدید دیگری در سری آینده گلکسی نوت سامسونگ) می‌تواند با ویژگی جذابی همراه شود.

تصاویری که از این پتنت به ثبت رسیده، نشان می‌دهد که قلم اس پن سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) دارای یک سنسور تست تنفسی است و البته یک میکروفون نیز در آن قرار گرفته است.

قلم اس پن سامسونگ گلکسی نوت 9

این قلم استایلوس هم به عنوان یک میکروفون و هم به عنوان یک دستگاه تست تنفسی عمل خواهد کرد. بخش کوچکی از قلم اس پن گلکسی نوت 9 می‌تواند تا 90 درجه خم شود. در همین قسمت کوچک، یک سنسور مخصوص قرار گرفته که می‌تواند هوای بازدم انسان را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و درصد الکل را تشخیص دهد.

قلم اس پن سامسونگ گلکسی نوت 9

علاوه بر این سنسور مخصوص برای تجزیه و تحلیل بازدم، در نوک این قلم یک میکروفون کوچک نیز تعبیه شده است و در حالی که شما مشغول صحبت هستید، می‌توانید تست الکل را نیز انجام دهید. احتمالا این ویژگی منحصر به فرد باعث کاهش بسیار زیادی از تماس‌هایی خواهد شد که در حین مستی صورت می‌گیرد. با استفاده از این ویژگی می‌توان صدمات ناشی از رانندگی در حین مستی را نیز کاهش داد.

از آنجایی که این تنها یک پتنت بوده و درخواستی برای حق ثبت اختراع است، این احتمال وجود دارد که هرگز این ویژگی به دنیای واقعی راه پیدا نکند، اما اگر قلم اس پن سامسونگ گلکسی نوت 9 با چنین قابلیتی همراه شود، می‌تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد. شما غیر از این فکر می‌کنید؟

منبع: 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*