مقاومت بلک بری کی وان

تست مقاومت بلک بری کی وان منتشر شد (ویدیو)

تست مقاومت بلک بری کی وان (BlackBerry KeyOne) منتشر شد. در این آزمایش میزان دوام گوشی اندرویدی بلک بری در برابر ضربه، فشار و دیگر صدمات سنجیده می‌شود.

کاربران پروپاقرص دنیای موبایل، کانال یوتیوب JerryRigEverything را به خوبی‌ می‌شناسند. جدیدترین و برجسته‌ترین گوشی های موبایلی که معرفی می‌شوند، در این کانال از نظر میزان مقاومت و دوام در برابر انواع صدمات و حوادث مورد آزمایش قرار می‌گیرند. این مرجع بسیار مطمئن این بار به سراغ بلک بری کی وان رفت تا به جای توان عملیاتی و سخت افزاری، توان جسمی آن را ارزیابی کند.

در خرداد ماه، نخستین تست مقاومت بلک بری کی وان صورت گرفت. در این آزمایش، در بخش ارزیابی توان دستگاه در برابر فشار و خم شدن، نمایشگر خیلی سریع از فریم بیرون آمد و مقاومت زیادی از خود نشان نداد. شرکت سازنده این مشکل را نادیده نگرفته و آن را تایید کرد. بلک بری وعده داد این مشکل خیلی زود برطرف خواهد شد. سری جدید محصولات با مقاومت فریم بالاتر از ابتدای ماه گذشته میلادی روانه فروشگاه‌ها شدند.

مقاومت بلک بری کی وان

زاک، مدیر کانال JerryRigEverything، در این تست بعد از انجام آزمایش‌های همیشگی همچون خط انداختن بر روی بدنه دستگاه، برای اطمینان از برطرف شدن و یا نشدن مشکل پیشین، به سراغ بررسی میزان توانایی دستگاه در برابر خم شدن رفت. خوشبختانه بلک بری وعده خود را اجرایی کرده است، چرا که تنها راه بیرون آوردن صفحه نمایش از فریم دستگاه، اعمال نیروی بسیار زیاد به همراه فرو بردن یک جسم تیز بین فریم و نمایشگر بود. در واقع پنل نمایشگر پیش از بیرون آمدن از جای خود شکست! میزان مقاومت بلک بری کی وان در برابر دیگر حوادث را می‌توانید در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

ویدیوی ارزیابی مقاومت بلک بری کی وان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*