دوچرخه شیائومی Mi Qicycle Mountain Bike

دوچرخه شیائومی Mi Qicycle Mountain Bike با قیمت 299 دلار معرفی شد

دوچرخه شیائومی Mi Qicycle Mountain Bike با قابلیت‌های منحصر به فرد که در کمتر دوچرخه‌ای دیده می‌شود، معرفی شد. در ادامه به بررسی دوچرخه شیائومی می‌پردازیم.

محصول پیش رو، یک دوچرخه کوهستان است و شیائومی نیز با توجه به این موضوع تلاش کرده تا محصول جدید خود را با قابلیت‌های خاص توسعه دهد.

دوچرخه شیائومی Mi Qicycle Mountain Bike با ابعاد 1650 در 235 در 785 میلی‌متر و چرخ‌های 27.5 اینچی، به لطف فریمی آلومینیومی در حدود 13.6 کیلوگرم وزن دارد. در رابطه با مشخصات مکانیکی، این محصول جدید همراه با سیستم انتقال قدرت 11 سرعته، سیستم ترمز دیسکی هیدرولیک شیمانو و همچنین سیستم جذب شوک هیدرولیک در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت تا در زمین‌های مختلف، امکان کنترل آسان آن وجود داشته باشد. به علاوه، این دوچرخه برای هدایت با یک دست نیز مناسب است.

دوچرخه شیائومی Mi Qicycle Mountain Bike

با عبور از بخش فنی، به ویژگی‌های هوشمند این دوچرخه می‌رسیم. به گفته سازندگان، محصول جدید شیائومی همراه با A-GPS ،GPS و خدمات مبتنی بر مکان (LBS) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت تا همراه با سیم کارت، مشکلی در موقعیت‌یابی دوچرخه وجود نداشته باشد. به علاوه، اپلیکیشنی مخصوص نیز طراحی شده است که کاربران به واسطه آن می‌توانند به اطلاعات مختلفی همچون مسیرهای ثبت‌شده، زمان استفاده از دوچرخه و بیشتر دسترسی داشته باشند.

مورد جذاب دیگر، وجود سیستم هشدار فاصله است که کاربر را در صورت دور شدن باخبر می‌کند. ماژول هوشمند دوچرخه Mi Qicycle Mountain Bike نیز همراه با یک باتری لیتیومی 2600 میلی‌آمپر ساعتی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد که می‌توان آن را از طریق پورت استاندارد USB شارژ کرد. همچنین، شارژ این باتری به کمک پاوربانک هم امکان‌پذیر است که با صرف تنها 2 ساعت زمان، تا 14 روز می‌توانید از آن استفاده کنید.

دوچرخه شیائومی Mi Qicycle Mountain Bike

دوچرخه شیائومی Mi Qicycle Mountain Bike بر خلاف دوچرخه 3 هزار دلاری QiCycle R1 این شرکت، تنها 299 دلار (1999 یوان) قیمت دارد.

تصاویر دوچرخه شیائومی Mi Qicycle Mountain Bike

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ان شاءالله با همین قیمت، به ایران هم بیاد