تاریخ عرضه گلکسی نوت 8 مشخص شد؛ پیش خرید نوت 8 با هدایایی گران‌بها

تاریخ عرضه گلکسی نوت 8 مشخص شد؛ پیش خرید نوت 8 با هدایایی گران‌بها

به تازگی اطلاعات جدیدی در خصوص تاریخ عرضه گلکسی نوت 8 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8) منتشر شده که علاقه‌مندان به فبلت نوت 8 را هیجان‌زده خواهد کرد.

سامسونگ قصد دارد تا گوشی گلکسی نوت 8 را طی رویدادی در تاریخ 23 آگوست (1 شهریور) در شهر نیویورک ایالات متحده معرفی کند. بنا بر ادعای ایوان بلس، لودهنده معروف توییتری، یک روز پس از معرفی، پیش فروش این فبلت آغاز خواهد شد. بلس اطلاعاتی در خصوص تاریخ عرضه گلکسی نوت 8 نیز منتشر کرده است.

تاریخ عرضه گلکسی نوت 8 سه هفته پس از معرفی آن خواهد بود

15 سپتامبر (24 شهریور) زمانی‌ست که کاربران قادر به خرید گلکسی نوت 8 از فروشگاه‌های معتبر جهانی خواهند بود. بر اساس اطلاعات ایوان بلس، به همراه پیش خرید نوت 8 سامسونگ، هدایایی همچون یک عدد کارت حافظه 256 گیگابایتی به همراه شارژر وایرلس و یا دوربین 360 درجه سامسونگ برای کاربران در نظر گرفته خواهد شد. با این حال، کاربران اروپایی که این فبلت جدید سامسونگ را پیش از عرضه رسمی آن سفارش دهند، یک دستگاه دکس داک سامسونگ نیز هدیه خواهند گرفت.

اصلاحیه: اقلام همراه با گلکسی نوت 8 به شرح زیر است:

  1. کارت حافظه 256 گیگابایتی + شارژر بیسیم
  2. دوربین 360 درجه

— ایوان بلس (evleaks@)، شنبه، 19 آگوست 2017

تصاویر و ویدیوهای لورفته از گلکسی نوت 8 سامسونگ، خبر از صفحه نمایشی بزرگتر با حاشیه‌های اضافی کمتر را در مقایسه با مدل پیش از آن، یعنی گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) داده است. همچنین، پرچمدار سری نوت سامسونگ به دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت در قاب پشتی مجهز خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سلام و خسته نباشید. ببخشید ما کاربران ایرانی چطور میتونیم نوت8 رو پیش خرید کنیم؟