آیکون Follow در اینستاگرام

تغییر آیکون Follow در اینستاگرام ؛ قانون فالوبک دادن را فراموش نکنید!

آیکون Follow در اینستاگرام کمی تغییر کرده است. این آپدیت اینستاگرام بیش از پیش قانون نانوشته فالوبک دادن را به کاربران متذکر می‌شود.

اینستاگرام تقریبا هر هفته یک قابلیت جدید به پلتفرم خود اضافه می‌کند که اغلب آن‌ها مربوط به بخش استوری هستند. اما به نظر می‌رسد این شبکه اجتماعی تنها بر روی ارائه امکانات جدید متمرکز نبوده و تصمیم دارد ظاهر رابط کاربری را نیز کمی تغییر دهد.

تغییر آیکون Follow در اینستاگرام به فالوبک

حین گشت و گذار در اینستاگرام متوجه یک تغییر کوچک اما جالب در آن شدیم. تا پیش از این، در زمان ورود به صفحه یک کاربر جدید با آیکون “Follow” رو به رو می‌شدیم. اگر حساب کاربری عمومی بود، با لمس این دکمه به لیست فالوورهای کاربر اضافه شده و نام آیکون به “Following” تغییر می‌کرد. در صورت خصوصی بودن اکانت، درخواست ثبت می‌شد و باید منتظر تایید و یا عدم تایید آن می‌ماندید. اما حالا و به خاطر تغییر آیکون Follow در اینستاگرام ، اگر کاربری شما را دنبال کرده باشد، با ورود به صفحه آن به جای “Follow” عبارت “Follow Back” را مشاهده خواهید کرد.

آیکون فالوو در اینستاگرام

در این شبکه اجتماعی قانونی برای دنبال کردن فردی که شما را فالو کرده وجود ندارد، اما طبق یک قانون نانوشته، یک کاربر بااخلاق باید در صورت دنبال شدن توسط کاربری دیگر، وی را فالو کند و یا اصلاحا فالوبک بدهد. البته این موضوع برای کاربران عادی صادق است. افراد شناخته شده که تعداد دنبال‌کنندگان آن‌ها بسیار زیاد است نمی‌توانند تک تک طرفداران خود را دنبال کنند. از طرفی دیگر، اگرچه یک کاربر می‌تواند صدها میلیون دنبال‌کننده داشته باشد، اما قادر نیست بیشتر از 7 هزار صفحه را فالوو کند.

اگر به قانون فالوبک پایبند بوده و از کاربرانی که آن را رعایت نمی‌کنند بیزارید، چندین راهکار برای اطلاع از دنبال نشدن و یا حتی آنفالو شدن توسط دیگر کاربران وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*