پین تا پین

پین تا پین امکان رزرو هتل‌های دنیا با پرداخت از شبکه شتاب را فراهم کرد

امیر علی مهاجر مدیر عملیاتی پین تا پین از راه‌اندازی سرویس رزرو هتل‌های جهان با استفاده از کارت‌های بانکی ایرانی در شبکه شتاب خبر داد.

پین تا پین سرویس اینترنتی رزرو هتل که پیش از این رزرو هتل های ایران را به غیر از ایرانیان، برای مسافران خارجی‌ با پرداخت توسط مسترکارت و ویزا کار فراهم کرده بود، هم اکنون سرویس رزرو هتل‌ در تمام نقاط دنیا با استفاده از کارت‌های شتاب (بانک‌های ایرانی) و پرداخت ریالی را فراهم کرده است.

امیرعلی مهاجر در مورد جدیدترین امکان پین‌تاپین گفت:

متاسفانه پیش از این مسافران ایرانی که قصد سفر به خارج از کشور را داشتند ناچار بودند محل اقامتشان را از بین گزینه‌های محدودی که آژانس‌های مسافرتی ارائه می­‌کردند انتخاب کنند. ما معتقدیم مسافران باید بتوانند بسته به سلیقه و توان مالی‌شان، در هر جای دنیا هتل مناسب­ خود را رزرو کنند. خوشبختانه با سرویس جدید پین تا پین این امکان فراهم شده است و مسافران می‌توانند در سراسر جهان، هزاران هتل را مقایسه کنند و در نهایت هتل مدنظرشان را با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب رزرو کنند. البته برای ما در این زمینه بسیار مهم است که بتوانیم بهترین قیمت را به مشتریان خود ارائه کنیم.

مدیرعملیاتی پین تا پین با اشاره به سابقه دو ساله فعالیت پین تا پین گفت:

پین تا پین با گروهی 6 نفره در سال 1394 آغاز به کار کرد و طی دو سال گذشته با رشد قابل توجه و گسترش دامنه فعالیت خود با بیش از 120 نفر نیروی متخصص فعالیت می­‌کند. هدف پین تا پین جلب رضایت مسافران ایرانی و همچنین گردشگران خارجی در جهت رزرو هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در ایران و جهان است.

امیرعلی مهاجر ادامه داد پین تا پین از ابتدا با سرمایه‌گذاری گروه اینترنت ایران شروع به کار کرد و تا امروز توانسته راه رشد خود را به خوبی طی کند. البته این مسیر با مشکلاتی که در این راه داشتیم طی شده است. امروز با افتخار می‌توانم بگویم که در 6 ماه اخیر حدود 15 برابر نسبت به گذشته رشد داشته‌ایم.

مهاجر در مورد تاثیر سرمایه‌گذاری گروه اینترنت ایران در پین تا پین گفت:

وقتی یک گروه به تنهایی بخواهد کاری را آغاز کند با سختی‌های فراوانی روبرو می‌شود و شاید این مشکلات نگذارند آن تیم در زمان اندک به اهداف خود دست یابد. اما وقتی سرمایه‌گذار قوی همانند گروه اینترنت ایران در کنار یک استارتاپ قرار می‌گیرد، مشکلات به ویژه در جذب نیرو حل می‌شود. از طرفی اعتماد به استارتاپی که سرمایه‌گذار معتبر دارد، برای انتقال مشتریان از بازار آفلاین به بازار آنلاین بیشتر از استارتاپ‌های بدون سرمایه‌گذار یا با سرمایه‌گذار نامطمئن است. بدون شک رشد مثبت پین تا پین، اسنپ، بامیلو و سایر شرکت‌های زیرمجموعه گروه اینترنتی ایران تصادفی نبوده است. همکاری سرویس تجاری پین تا پین با شرکت‌های بزرگی همچون هواوی و هنکل دو نمونه از اعتماد به پین تا پین به خاطر نام گروه اینترنت ایران و سرمایه گذار عمده گروه، ایرانسل است.

امیرعلی مهاجر همچنین گفت ما روی کیفیت و استاندارد هتل‌های همکار تمرکز داریم اما برای ما فرق نمی‌کند این هتل‌ها چند ستاره داشته باشند. چون می‌خواهیم برای تمام کاربران سرویس مناسبی ارائه کنیم. مدیر عملیاتی پین تا پین در مورد اولویت‌های کاری پین تا پین ادامه داد ما دو اولویت اصلی داریم. اولویت اول قیمت است. ما در تلاشیم که قیمت‌های مناسبی را برای کاربران‌مان عرضه کنیم. اولویت دوم ما حق انتخاب است، یعنی مشتریان بتوانند بیشترین میزان انتخاب هتل را برای خودشان داشته باشند و بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند.

به گفته مهاجر، پین تا پین هم اکنون بیش از 780 هتل در سراسر ایران را به عنوان هتل‌های آماده برای رزرو در سامانه خود دارد و مصمم است تا پلفترم معتبر بین‌المللی گردشگری را در ایران به وجود آورد و برای این هدف نیز روز به روز خدمات و طرح‌های مختلفی را ارائه می‌دهد.

مدیرعملیاتی پین تا پین در پایان اظهار امیدواری کرد تا به بزرگترین پلتفرم گردشگری و مسافرتی در ایران و خاورمیانه تبدیل شویم و در این راه گام بر خواهیم داشت. مهم‌ترین کمک به ما در این راه، نظرات و بازخوردهایی است که از طرف مشتریان دریافت می‌کنیم.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*