هزینه ارسال پیامک

هزینه ارسال پیامک در اپراتورهای سه گانه تلفن همراه چقدر است؟

هزینه ارسال پیامک در سیم کارت های دائمی و اعتباری برای هر یک از اپراتورهای تلفن همراه یعنی همراه اول، ایرانسل و رایتل متفاوت است. در ادامه،‌ جزئیات قیمت هر SMS را مشاهده می‌کنید.

اپراتورهای تلفن همراه،‌ هزینه‌های متفاوتی برای ارسال پیام کوتاه (SMS) دارند که این هزینه‌ها در یک بازه قیمتی از 88 ریال تا 323 ریال قرار می‌گیرند. امروزه با گسترش پیام رسان‌ها،‌ استفاده کاربران از اپراتورها برای تماس گرفتن و به خصوص ارسال پیامک به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده است. در حال حاضر بیشتر مشتریان تنها در زمانی که شبکه اینترنت برقرار نیست و یا دلایلی از این دست اقدام به ارسال پیامک می‌کنند.

هزینه ارسال پیامک در اپراتورهای سه گانه

بر این اساس برای سیم کارت دائمی همراه اول،‌ هزینه ارسال هر صفحه پیامک فارسی معادل 99 ریال و هر صفحه پیامک به زبان لاتین برابر 323 ریال است. این نرخ برای سیم کارت اعتباری همراه اول،‌ 116 ریال به ازای هر صفحه پیامک فارسی و 274 ریال به ازای هر صفحه پیامک لاتین خواهد بود.

در اپراتور دوم تلفن همراه نیز هر صفحه پیامک فارسی با سیم کارت دائمی ایرانسل 89 ریال و با سیم کارت اعتباری 105 ریال هزینه دارد. همچنین هر صفحه پیامک لاتین در سیم کارت دائمی این اپراتور برابر 160 ریال و در سیم کارت اعتباری ایرانسل معادل 199 ریال است.

هزینه ارسال پیامک به زبان فارسی با سیم کارت دائمی رایتل نیز 88 ریال و با سیم کارت اعتباری رایتل 89 ریال خواهد بود. در پایان هر صفحه پیامک لاتین با سیم کارت دائمی و اعتباری اپراتور سوم تلفن همراه به ترتیب 159 و 220 ریال هزینه دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*