اندروید 8 اوریو برای بلک بری کی وان

اندروید 8 اوریو برای بلک بری کی وان عرضه خواهد شد

اندروید 8 اوریو برای بلک بری کی وان (BlackBerry KeyOne) عرضه می‌شود. این وعده‌ای است که شرکت BlackBerry به کاربران KeyOne بابت دریافت اندروید اوریو (Oreo) داده است.

اندروید اوریو نامی است که برای نسخه هشتم سیستم عامل موبایل گوگل انتخاب شده است. بعد از آشنایی با نام کامل این نسخه و اطلاع از ویژگی های جدید اندروید 8 اوریو، حال مهمترین سوال این است که کدام محصولات این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد؟

گوشی موبایل بلک بری کی وان یکی از خاص‌ترین محصولات در بازار موبایل است که نگاه هر کاربری را به خود خیره می‌کند. شرکت سازنده تصمیم دارد بیش از پیش کاربران را به خرید این محصول تشویق کند. عرضه بلک بری کی وان لیمیتد ادیشن بلک و همچنین اندروید 8، برای متقاعد کردن هر کاربر به منظور خرید این محصول کافی هستند. نسخه مشکلی رنگ جدید ویژه به 4 گیگابایت رم مجهز شده و ظرفیت داخلی آن 64 گیگابایت خواهد بود.

با عرضه اندروید 8 اوریو برای بلک بری کی وان اشتیاق کاربران برای خرید آن بیشتر می‌شود

در کنار انبوهی از قابلیت‌های اندروید 8 اوریو برای بلک بری کی وان ، مواردی همچون ویژگی تصویر در تصویر به منظور پخش ویدیو حین استفاده از دیگر برنامه‌ها، محدود کردن روش اتصال برنامه‌ها به اینترنت،انتخاب متن هوشمند و ورود به برخی برنامه‌ها بدون نیاز به نصب آ‌ن‌ها بیش از بقیه کاربردی به نظر می‌رسند. برای آن دسته از کاربرانی که نوتیفیکیشن‌های زیادی دریافت می‌کنند، امکان غیر فعال‌سازی موقت آن‌ها برای نمایش در زمان‌های بعدی شدیدا کاربردی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*