کروم بوک پیکسل گوگل

کروم بوک پیکسل جدید گوگل در کنار گوشی‌های جدید این کمپانی معرفی خواهد شد

کروم بوک پیکسل گوگل (Chromebook Pixel) در کنار نسل دوم از گوشی‌های پیکسل خودنمایی خواهد کرد. پس از معرفی نسخه جدید سیستم عامل اندروید 8 اوریو به نظر می‌رسد که گوگل همچنان برای طرفداران خود چیزهای بیشتری در چنته دارد.

بسیاری از سازندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند خود را آماده می‌کنند تا به زودی از پرچمداران بزرگ خود رونمایی کنند، سامسونگ، اپل و هواوی بازیگران بزرگ این حوزه، گوشی‌های هوشمند رده بالای خود را در نیمه دوم امسال معرفی و راهی بازار خواهند کرد و در این بین، کمپانی گوگل نیز بیکار ننشسته است.

گفته می‌شود که گوگل در ماه اکتبر دو گوشی هوشمند جدید خود را معرفی خواهد کرد. گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل ایکس ال 2 نام این محصولات جدید است، اما این تمامی آن چیزی نخواهد بود که در این ماه معرفی می‌شود!

تاریخ برگزاری رویداد سخت افزاری گوگل هنوز اعلام نشده است، اما بر اساس تجربه‌های قبلی، این رویداد به احتمال بسیار زیاد در اواسط پاییز انجام خواهد شد. به نظر می‌رسد که در این رویداد سخت افزاری، گوشی‌های اندرویدی نسل دوم گوگل پیکسل تنها نخواهند بود.

گزارش جدید منتشر شده حاکی از آن است که غول مانتین ویو به جز این اسمارت فون‌های جدید، گویا محصولات دیگری را نیز در آستین خود دارد. این اطلاعات جدید که از یک منبع آشنا با برنامه‌های گوگل به بیرون درز کرده است، نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد تا در کنار گوشی‌های هوشمند جدید خود از کروم بوک پیکسل جدیدی رونمایی کند. علاوه بر این، نسخه کوچکتری از گوگل هوم نیز در این رویداد بزرگ به روی صحنه خواهد رفت.

به جز گوشی‌های گوگل پیکسل 2 که در این چند وقت اخیر مورد آماج شایعات مختلفی قرار داشته‌اند، جزئیات بیشتری از این دو دستگاه جدید گوگل در دسترس نیست. تنها چیزی که می‌توان با اطمینان درباره آن صحبت کرد، این است که نسخه کوچکتر گوگل هوم باید قیمت ارزان‌تری نسبت به مدل استاندارد آن به فروش خواهد رسید.

قیمت کروم بوک پیکسل گوگل احتمالا چیزی در حدود 799 دلار خواهد بود. هر چند که این اطلاعات هنوز به تایید رسمی گوگل نرسیده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*