سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت

وزیر ارتباطات طی حکمی سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت را منصوب کرد

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، طی حکمی فرهاد معارفی را با حفظ سمت سازمانی خود به عنوان سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب کرد.

چند روز پیش محمد جواد آذری جهرمی موفق شد رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی را کسب کند و به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم و جوان‌ترین وزیر کابینه دولت شروع به کار کرد. وی در اولین حکم خود،‌ حسین فلاح جوشقانی را به جای علی اصغر عمیدیان به سرپرستی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب کرد. علی اصغر عمیدیان در زمان دولت قبلی استعفا کرده بود و محمود واعظی، وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات در تاریخ 28 مرداد 1396 با استعفای وی موافقت کرد.

فرهاد معارفی سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت شد

حالا آذری جهرمی طی حکمی،‌ فرهاد معارفی را با حفظ سمت سازمانی خود به عنوان سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب کرد. پیش از این معارفی به عنوان نایب رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت فعالیت می‌کرد و خود محمد جواد آذری جهرمی نیز مدیرعاملی این شرکت را بر عهده داشت.

در بخشی از حکم سرپرستی معارفی در شرکت ارتباطات زیرساخت آمده است:

امید است با اتکال به قادر متعال در چارچوب اساسنامه،‌ ضوابط و مقررات مربوط در انجام وظایف محوله در امر مدیریت،‌ هدایت و راهبری شرکت در زمینه تامین، توسعه، نگهداری و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات کشور و اتخاذ تدابیر اقدامات لازم مبنی بر حصول اطمینان از تامین ارتباطات زیرساختی و پایداری شبکه مادر ارتباطی در راستای سیاست‌های وزارت متبوع و تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*