میزو ام 6 نوت

میزو ام 6 نوت معرفی شد؛ دوربین دوگانه و چیپست اسنپدراگون 625

گوشی چینی میزو ام 6 نوت (Meizu M6 Note) مجهز به دوربین دوگانه و چیپست اسنپدراگون 625 معرفی شد. سایر مشخصات فنی و قیمت آن را در ادامه مشاهده کنید.

کمپانی چینی میزو امروز میزبان یک رویداد خبری بود و در آن از تازه‌ترین گوشی هوشمند خانواده M خود پرده برداری کرد. گوشی میزو ام 6 نوت محصولیست که سرانجام پس از ماه‌ها درز شایعات مختلف معرفی شد تا نخستین گوشی برند میزو باشد که از چیپست اسنپدراگون 625 کوالکام قدرت می‌گیرد.

مشخصات فنی میزو ام 6 نوت

میزو ام 6 نوت

میزو ام 6 نوت به یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح Full HD مجهز شده است. در زیر نمایشگر این گوشی نیز یک کلید هوم گنجانده شده که درست در زیر خود از یک اسکنر اثر انگشت میزبانی می‌کند. بنابراین چهره‌ی این گوشی هیچ چیز جدیدی برای گفتن ندارد. اما مهم‌ترین بخش مربوط به این گوشی میان رده، دوربین آن است. یک سیستم دوربین دوگانه بر روی قاب پشتی M6 Note‌ تعبیه شده است که متشکل از یک سنسور Sony IMX362 (با مشخصات 12 مگاپیکسلی، اندازه پیکسل 1.4 میکرون پیکسل و دیافراگم f/1.9) و یک دوربین دوم 5 مگاپیکسلی با هدف کمک به تشکیل افکت بوکه است. همچنین یک فلاش Dual Tone 4 LED نیز می‌تواند به شما کمک کند تا در شرایط نوری کم تصاویری پرنور را تهیه کنید، این درحالیست که سنسور دوال پیکسل دوربین نیز تعهد دهنده قفل فوکوس 0.03 ثانیه‌ای است.

دوربین سلفی نیز حاوی یک سنسور 16 مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.0‌ است.

خوشبختانه میزو ام 6 نوت اجرا کننده رابط کاربری Flyme OS 6.0 مبتنی بر پلتفرم اندروید 7.1.2 نوقا است. یک باتری با ظرفیت 4.000 میلی‌آمپر ساعت نیز انرژی مورد نیاز دستگاه شما را مهیا خواهد کرد و می‌تواند با پشتیبانی از تکنولوژی mCharge، شارژ‌ سریع را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

قیمت میزو ام 6 نوت

میزو ام 6 نوت

میزو ام  6 نوت در سه نسخه مختلف به فروش خواهد رسید. یکی از آن‌ها مجهز به رم 3 گیگابایتی / حافظه 16 گیگابایتی است که با قیمت 164 دلار به فروش خواهد رسید. مدل میانی از رم 3 گیگابایتی / حافظه 32 گیگابایتی بهره می‌برد که با قیمت 194 دلار وارد بازار شد. در انتها مدل گران قیمت‌تر این گوشی نیز همراه با یک رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی با قیمت 254 دلار به فروش خواهد رسید. لازم به ذکر است هر سه این مدل‌ها حاوی رنگ‌های طلایی، آبی و مشکی هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*