اسمارت فون روسی yota phone با دو صفحه نمایش معرفی شد + گالری تصاویر

برخلاف طراحی سنتی اسمارت فون های امروزی، Yota Devices، شرکتی روسی که در زمینه کسب و کار موبایل فعالیت می کند در این هفته از سبک جدیدی از اسمارت فون ها که دارای یک صفحه نمایش LCD در یک سمت و یک صفحه نمایش E Ink (جوهر الکترونیکی) در سمت دیگر است در قالب اسمارت فونی با نام  YotaPhoneرونمایی کرد . این دستگاه دارای دو صفحه نمایش ۴.۳ اینچی HD در دو سوی اسمارت فون است که با پوششی از گوریلا گلاس محافظت می شوند.

ایده جدید برای گوشی های هوشمند صفحه نمایش دوگانه در سال 2010 برای ارتباط بهتر کاربران با گوشی های هوشمند طراحی شد ، این موضوع تبدیل به یکی از مشخصه های مهم در صنعت گوشی های هوشمند خواهد شد .این مدل از تلفن های هوشمند قرار است نخستین بار در نیمه سوم از سال 2013 میلادی در کشور تولید کننده یعنی روسیه عرضه شود و البته در فاصله زمانی بسیار کمی یعنی در نیمه چهارم همین سال فروش جهانی این محصول نیز آغاز خواهد شد.

از مشخصه های مهم این اسمارت فون میتوان به صفحه نمایش 4.3 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 در جلو و یک صفحه نمایش E Ink در همین اندازه در پشت دستگاه ، پردازنده دو هسته ای 1.5 گیگا هرتزی Snapdragon S4 ، رم 2 گیگابایتی ، حافظه داخلی 32 گیگابایتی بدون امکان افزایش توسط حافظه خارجی ، دوربین عکاسی 12 مگاپیکسل با کیفیت 720 پیکسل ، ضخامت کمتر از 10 میلی متر و وزن 140 گرم اشاره کرد ، این محصول از سیستم عامل اندروید 4.2 جیلی بین استفاده می کند .

Vladislav Martynov مدیرعامل Yota Devices  اعلام می کند که نمونه های اولیه این اسمارت فون (YotaPhone) برای انجام تست ها و آزمایشات مختلف به اروپا، آسیا و امریکای شمالی ارسال شده است.
گالری عکسهای تبلیغاتی

{photo}91/09/22/yota-phone-1{/photo}

گالری عکس مشخصات

{photo}91/09/22/yota-phone-2{/photo}

صفحه نمایش E Ink به این دلیل به اسمارت فون اضافه شده تا با استفاده از رنگهای سیاه و سفید قابلیت خواندن و مطالعه اسناد، مقالات و … را افزایش دهد (صفحه نمایشی همانند ایبوک ریدرهای فعلی دارد) ضمن اینکه در هنگام مطالعه فشار بسیار کمتری به چشم کاربر وارد شود. متاسفانه هنوز قیمت این محصول منتشر نشده است.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*