جعبه گشایی گلکسی نوت 8

جعبه گشایی گلکسی نوت 8 توسط اپراتور تی موبایل (ویدیو)

تی موبایل (T-Mobile) از اپراتورهای مطرح در ایالات متحده آمریکاست و امشب جعبه گشایی گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) را تنها دقایقی پس از معرفی رسمی آن انجام داده است.

این اولین باری نیست که تی موبایل از یک پرچمدار جدید جعبه گشایی می‌کند. معمولا آنباکسینگ‌های این اپراتور در فضاهایی غیرمعمول انجام می‌شود؛ برای نمونه آنباکسینگ گلکسی اس 7 زیر آب و جعبه گشایی اچ تی سی 10 در ارتفاع 10 هزار فوتی از سطح دریا انجام شد. اما ویدیوی آنباکسینگ گلکسی نوت 8 در فضایی کاملا معمولی و روی میز ضبط شده است؛ درست همانند سایر ویدیوهای جعبه گشایی.

جعبه گشایی گلکسی نوت 8

تی موبایل در ویدیوی جعبه گشایی گلکسی نوت 8 اذعان دارد در مدارات این گوشی از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 835 استفاده شده که قابلیت دانلود با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه از طریق اتصال به شبکه 4G LTE این اپراتور را دارد؛ اما متنی زیر نمایشگر حک شده که بیان می‌کند این ویژگی نیاز به اخذ مجوز خواهد داشت و یا به عنوان امکانات جانبی به کاربر عرضه خواهد شد. در حالت عادی سرعت دانلود روی اپراتور تی موبایل 26.9 مگابیت بر ثانیه بوده و این جهش بزرگ در سرعت دانلود برای هر کاربری وسوسه انگیز است. شایان ذکر است تی موبایل در ایالات متحده آمریکا سریع‌ترین اینترنت همراه را در اختیار مشترکان قرار می‌دهد.

در ویدیوی جعبه گشایی گلکسی نوت 8 به نحوه کارکرد قلم اس پن نیز پرداخته شده و همچنین قابلیت ضد آب بودن بدنه دستگاه تست می‌شود. نوت 8 موفق به کسب گواهینامه IP68 شده و بدین معناست که دستگاه می‌تواند در عمق 5 فوتی آب به مدت 30 دقیقه دوام بیاورد.

در ادامه از شما برای تماشای ویدیوی آنباکسینگ سامسونگ گلکسی نوت 8 دعوت می‌کنیم.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. برای سرعت یک گیگابیت نیاز به مجوز داره، ما هم تو ایران تا همین چندوقت قبل برای سرعت بالای 512 نیاز به مجوز داشتیم

  2. فقط نوت…فقط نوت 8…فقط سامسونگ و بس

  3. پرچمدار جدید .. باز جعبه گشایی و هیجان جدید … واقعا معرفی نوت سامسونگ در این بازه زمانی هیجان بر انگیزه .. چرا که بزودی آیفون جدید میاد .. لذت بخشه ، تکنولوژی جدید تر آماده