رندرهای رسمی سونی اکسپریا XZ1

رندرهای رسمی سونی اکسپریا XZ1 منتشر شد؛ یک رنگ جدید و جذاب

یه هفته مانده به رونمایی، رندرهای رسمی سونی اکسپریا XZ1 نیز منتشر شد. نکته جذاب این تصاویر، رنگ صورتی یکی از مدل‌های این گوشی است.

در میان تمامی هرج و مرج تبلیغاتی که اطراف گلکسی نوت 8 سامسونگ در فاصله چند ساعت گذشته از رونمایی رسمی آن وجود دارد، شما احتمالا فکر می‌کنید که سایر تولیدکنندگان و دیوایس‌های تولیدی آن‌ها فراموش شده‌اند. اما نگران نباشید، وظیفه‌ی ما پوشش کاملی از تمامی کمپانی‌های حوزه تکنولوژی است.

شرکت سونی، یکی از تولیدکنندگانی است که تا چند روز دیگر قصد دارد با حضور در نمایشگاه ایفا 2017 از سه محصول جدید خود پرده برداری کند. یکی از این سه محصول، گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 1 (Sony Xperia XZ1) است که به لطف مشخصات بالارده به بیرون درز پیدا کرده باید آن را پرچمدار جدید سونی موبایل بدانیم. تا به امروز ما رندرهای مبتنی بر فایل‌های اتوکد این گوشی را دیده بودیم و تنها دید کلی را از آن به دست آورده بودیم.

بلافاصله پس از انتشار اخبار مربوط به نوت 8، حال رندرهای رسمی سونی اکسپریا XZ1 توسط یکی از افشاکنندگان معروف حوزه تکنولوژی به نام “Roland Quandt” منتشر شده است. وی ادعا می‌کند که رندرهای مربوط به پرچمدار جدید سونی را از وب‌سایت آمازون کشف کرده است. این رندرها، واضح‌ترین تصاویری هستند که تا به امروز ما از گوشی جدید اکسپریا دیده‌ایم. نکته جالب اینجاست که در این رندرهای رسمی سونی اکسپریا XZ1 یک رنگ صورتی جدید نیز بر خلاف تمامی تصاویر پیشین دیده می‌شود.

رندرهای رسمی سونی اکسپریا XZ1

رندرهای رسمی سونی اکسپریا XZ1 طراحی OmniBalance این گوشی را تایید می‌کنند

همچنین، همانطور که شما می‌توانید مشاهده کنید طراحی OmniBalance بار دیگر در این گوشی تکرار شده است. بزرگ‌ترین تغییری که می‌توان در این گوشی مشاهده کرد، سنسور تعبیه شده بر روی قاب پشتی آن است که اینک کمی عریض‌تر از سنسور تعبیه شده بر روی گوشی اکسپریا XZ Premium است و در مرکز محور افقی گوشی قرار گرفته است. اکسپریا ایکس زد 1 باید در روز پنجشنبه، 31 آگوست (9 شهریورماه) رونمایی شود. البته همراه آن دو گوشی دیگر به نام‌های اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت و اکسپریا ایکس 1 نیز احتمالا معرفی خواهند شد. لازم به ذکر است گجت نیوز تمامی اخبار مربوط به نمایشگاه IFA 2017 را پوشش خبری خواهد داد.

رندرهای رسمی سونی اکسپریا XZ1

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*