قیمت آیفون 8

قیمت آیفون 8 توسط یکی از منابع داخلی اپل لو رفت؛‌ عرضه در سه نسخه مختلف

یکی از منابع داخلی اپل ادعا کرده است که قیمت آیفون 8 (Apple iPhone 8) کمتر از 1000 دلار نخواهد بود. ما همچنین می‌دانیم این گوشی در سه نسخه مختلف از نظر حافظه داخلی به فروش خواهد رسید.

آیفون 8 اپل به خاطر یک دلیل، یکی از بهترین و جذاب‌ترین گوشی های هوشمند سال جاری بازار جهانی خواهد بود. امسال، دهمین سالگرد فروش آیفون های اپل بود و به همین خاطر انتظار می‌رود اپل طبق روال چند سال گذشته خود تصمیمی برای عرضه یک نسخه بهبود یافته از دو گوشی آیفون 7 و آیفون 8 پلاس خود را نداشته و در عوض یک نسخه به مراتب پریمیوم‌تر از هر جهت را روانه بازار خواهد کرد.

اما ظاهرا قیمت آیفون 8 نیز تحت تاثیر افزایش سطح آن قرار خواهد گرفت. منابعی غیرقابل ذکر در کمپانی اپل ادعا کرده‌اند که قیمت پایه آیفون مدل 2017 از 1000 دلار آغاز خواهد شد! در همین راستا پیشتر نیز ما شنیده بودیم که این گوشی در سه نسخه مختلف با حافظه‌های داخلی 64، 256 و 512 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد و قیمت نسخه 64 گیگابایتی آن در حدود 999 دلار خواهد بود.

قیمت آیفون 8 همانند امکانات او، بالا خواهد بود!

این قضیه نشان دهنده روند افزایشی قیمت گوشی‌های هوشمند از سال گذشته است: سامسونگ در حالی از گلکسی نوت 8 با قیمت حدود 950 دلار رونمایی کرده است که نسبت به قیمت نوت 7 سال پیش نزدیک به 100 دلار گران‌تر شده است و کمپانی دیگری نظیر وان پلاس نیز پرچمدار جدید خود را با افزایش قیمت 100 دلاری روانه بازار کرده است.

اما به چه دلیلی قیمت آیفون 8 به یکباره اینقدر گران خواهد شد؟ انتظار می‌رود آیفون جدید اپل از یک سبک طراحی جدید همراه با قاب پشتی شیشه‌ای و نمایشگری با حداقل حاشیه‌های جلویی برخوردار باشد. این گوشی همچنین می‌تواند دروازه‌ای بسیار عالی برای ارائه قابلیت واقعیت افزوده (AR) توسط اپل باشد. از دیگر نکات برجسته‌ی این گوشی نیز می‌توان به عملکردی به مراتب بهتر از خانواده آیفون 7 و همچنین افزایش کیفیت دوربین آن اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه