رندرهای رسمی سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت

رندرهای رسمی سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت جنس پلاستیکی بدنه آن را نشان می‌دهند!

رندرهای رسمی سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت (Sony Xperia XZ1 Comapct) نیز مطابق برادر بزرگتر او منتشر شدند. این گوشی ظاهرا از بدنه‌ای پلاستیکی و ضخامتی بیشتر نسبت به اکسپریا XZ1 برخوردار است. قیمت این گوشی نیز به هیچ عنوان ارزان نخواهد بود.

روز گذشته ما شاهد انتشار تصاویری از نسخه نهایی سونی اکسپریا ایکس زد 1 پرچمدار آینده گوشی های سونی بودیم. حال امروز رندرهای رسمی سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت ، نسخه‌ی کوچک و جمع و جور XZ1 بر روی خروجی وب‌سایت‌ها قرار گرفته‌اند. Roland Quandt، افشاگر معروف، نخستین تصاویر از محصول نهایی گوشی کامپکت جدید سونی (صرف نظر از تصاویر طراحی شده مبتنی بر فایل‌های اتوکد) را نیز مطابق برادر بزرگ‌تر آن از لیست‌های وب‌سایت آمازون کشف کرده و با حساب توییتر خود آن را برای علاقه‌مندان به این محصول منتشر کرده است.

رندرهای رسمی سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت

رندرهای رسمی سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت در رنگی خاص منتشر شده‌اند!

با توجه به انتظاری که از سونی داشتیم، طراحی این گوشی بسیار نزدیک به نسخه اصلی XZ1 است، اما برخی تغییرات مهم نیز در آن دیده می‌شود. جدای اندازه کوچکتر و حاشیه‌های افزایش پیدا کرده، در این‌جا نکته مهم دیگری نیز وجود دارد:‌ با توجه به رندرهای رسمی سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت ، هیچ خطوط آنتنی بر روی این گوشی تعبیه نشده است. بنابراین درست همانند گوشی XA1 Ultra،‌ مدل کامپکت XZ1 نیز از بدنه‌ای پلاستیکی برخوردار است. اما همچنان یک لوگو NFC در بالای لوگو اکسپریا بر روی قاب پشتی نمایان است که خبر از تجهیز گوشی به چیپ ان اف سی می‌دهد.

رندرهای رسمی سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت

علاوه بر از دست دادن قاب پشتی فلزی، اکسپریا XZ1‌ کامپکت در زیر قاب خود نیز کم قدرت‌تر از نسخه اصلی این گوشی به نظر می‌رسد. گفته می‌شود این گوشی به چیپست قدرتمند اسنپدراگون 835 و رم 4 گیگابایتی مجهز خواهد بود،‌ اما ظرفیت باتری آن در 2.800 میلی‌آمپر ساعت محدود شده است. برخی دیگر از شایعات نیز خبر از حضور یک نمایشگر 4.6 اینچی با وضوح حداقلی HD بر روی قاب جلویی این گوشی می‌دهند. البته این اطلاعات در حال حاضر توسط خود سونی تایید یا تکذیب نشده‌اند.

رندرهای رسمی سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت

به ادعای Roland Quandt قیمت گوشی جمع و جور جدید سونی موبایل در بریتانیا چیزی حدود 499 پوند خواهد بود که با تبدیل واحد پولی، به حدود 600 دلار می‌رسد. همچنین به غیر از رنگ عجیب و غریبی که در رندرهای رسمی سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت نمایان است، آن در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی نیز به فروش خواهد رسید. این دیوایس تا چند روز دیگر (9 شهریور ماه)‌ همراه با گوشی XZ1‌ و X1 (که اطلاعات ما در مورد آن بسیار محدود است) رسما معرفی خواهد شد.

لازم به ذکر است، گجت نیوز پوشش کامل خبری از نمایشگاه ایفا 2017 (IFA 2017) شهر برلین خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*