تیزر ویدیویی جدید از گوشی ال جی V30

یک تیزر ویدیویی جدید از گوشی ال جی V30 منتشر شد؛ ال جی قافیه را نمی‌بازد

ال جی تیزر ویدیویی جدیدی را از پرچمدار جدید خود، گوشی ال جی V30 منتشر کرد. این فبلت و رقیب گلکسی نوت 8 سامسونگ اواخر هفته جاری در خلال برگزاری نمایشگاه IFA 2017 رونمایی خواهد شد.

در حالی که تمام توجه اصحاب رسانه و کاربران علاقه‌مند به حوزه موبایل به گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ معطوف شده است، ال جی همچنان به ارسال تیزرهای تبلیغاتی مربوط به پرچمدار جدید خود، گوشی ال جی V30‌ ادامه می‌دهد. این کمپانی طی هفته‌ها و ماه‌های قبل از مزیت‌های نمایشگر، رابط کاربری و دوربین این گوشی جدید سخن گفته است و بارها اعلام کرده که V30 بهترین موبایل ساخته شده توسط ال جی خواهد بود.

دو روز پیش، این کمپانی کره‌ای دو تیزر ویدیویی کوتاه را منتشر کرد که به ظن خودشان جواب قاطعی برای قابلیت‌های قلم هوشمند S Pen گلکسی نوت 8 بود. حال روز گذشته تیزر ویدویی دیگری از سوی این کمپانی در رسانه‌های آنلاین منتشر شده است، اما این ویدیویی کاملا با سطح دو تیزر قبلی فاصله دارد و نمی‌توان هیچ جذابیتی را در آن یافت. ظاهرا هدف ال جی از ساخت این تیزر، ایجاد کمی جلب توجه برای گوشی ال جی V30 بوده است که در تاریخ 31 آگوست (9 شهریورماه) درست یک هفته پس از گلکسی نوت 8 در نمایشگاه ایفا 2017 معرفی خواهد شد.

ما همچنین به تازگی اطلاعاتی به دست آورده‌ایم که می‌تواند ثابت کند به جز نسخه اصلی وی 30 از مدل دیگری نیز رونمایی خواهد شد. این مدل با نام احتمالی ال جی وی 30 پلاس (+LG V30) به نوعی می‌تواند مدل قدرتمندتر این گوشی باشد که از یک رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی برخوردار خواهد بود. این درحالیست که به ادعای شایعات نسخه اصلی وی 30 از یک رم 4 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی بهره‌مند خواهد بود. به هر ترتیب اطلاعات ما در مورد این مدل ویژه، بسیار محدود است.

گوشی ال جی v30

قیمت گوشی ال جی V30

انتظار می‌رود مدل اصلی گوشی ال جی V30‌ با قیمتی در حدود 700 دلار به فرش برسد و نسخه‌ی کمی قدرتمندتر شده‌ی آن، +V30 نیز با قیمتی نه چندان بیشتر از 875 دلار وارد بازار شود. اگر می‌خواهید از صحت و سقم قضیه مطمئن شوید، تا اواخر این هفته و مراسم پرده‌برداری از جدیدتری پرچمدار سری V ال جی منتظر بمانید.