آتلیه عروس

نکاتی برای انتخاب آتلیه عروس مناسب و ثبت عکس‌های زیبا در بهترین لحظات شما

برای انتخاب آتلیه عروس مناسب و ثبت بهترین عکس‌ها و فیلم‌ها در میان خاطرات شیرین روز عروسی باید به نکاتی توجه کنید که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

به گزارش سایت خبری و به نقل از سایت عروس، بهترین گزینه برای رجوع به خاطرات شیرین و زیبای روز عروسی، برگشت به خاطرات از طریق آلبوم عکس‌ها و یا دیدن فیلم عروسی است.

اطمینان دارم که شما نیز تاثیر پیشرفت‌های دنیای زیبای عکاسی و فیلم‌برداری در زندگی روزمره را به چشم دیده‌اید. اما مهم‌تر از به‌روز بودن تجهیزات عکاسی، خود عکاس است. نکته قابل توجه در زمینه انتخاب آتلیه عروس نیز خود عکاس و یا فیلم‌بردار خواهد بود. پس سعی کنید در انتخاب عکاس و فیلم‌بردارتان دقت قابل توجه‌ای را به خرج دهید. در نهایت این افراد ثبت‌کننده خاطرات بهترین روز زندگی شما هستند. تاثیر انتخاب آتلیه عروس و خوب یا بد بودنش را بعد از مراسم عروسی متوجه خواهید شد.

چگونه یک آتلیه عروس حرفه‌ای پیدا کنیم؟

شما با در نظر گرفتن نکات زیر می‌توانید یک آتلیه خوب و حرفه‌ای انتخاب کنید:

  • اول از همه مبلغی که قرار است برای آتلیه عروس هزینه کنید را در نظر بگیرید.
  • حتما باید دنبال آتلیه‌ای باشید که افراد آن دوره‌های عکاسی را دیده و حرفه‌ای باشند.
  • لطفا از تجربیات دیگران به هیچ عنوان غافل نشوید و در مورد آتلیه منتخبتان تحقیق کنید و حتی می‌توانید از تجربیات دیگران استفاده کنید.
  • از آلبوم‌ها و نمونه کارهای آتلیه های عروس اصلا غفلت نکنید.
  • حتما زمان کافی برای انتخاب آتلیه عروس را در نظر بگیرید، مطمئنا از این وقت گذاشتن پشیمان نخواهید شد.
  • می‌توانید در اینترنت جستجو کنید و نمونه‌های مد نظرتان را به عکاس خود نشان دهید.

در بسیاری از موارد پیش آمده که ناهماهنگی‌ها میان عروس و داماد و تیم عکاسی و فیلم‌برداری باعث به وجود آمدن اختلافاتی کلیشه‌ای شده است. این مسائل و مشکلات برای این پیش خواهد آمد که برنامه‌ای برای کارهای روز مراسم عروسی چیده نشده است و تیمی را برای هماهنگی برنامه‌هایتان با هم در نظر نگرفته‌اید. لطفا قبل از همه چیز همه کارهایتان را روی کاغذ بیاورید تا چیزی از قلم نیفتد و از زیر نظرتان رد نشود.

آتلیه عروس

این مطلب نشان می دهد که مسئولیت شما با انتخاب و پرداخت هزینه آتلیه عروس تمام نخواهد شد. شما تا ثبت بهترین لحظات و خاطراتتان توسط تیم عکاسی فاصله زیادی خواهید داشت. نکات زیاد و مهمی وجود دارد که رعایت نکردن هر یک از آن‌ها می‌تواند تاثیر به سزایی بر زیبا شدن تصاویر و فیلم شما داشته باشد.

اشتباه‌های تاثیرگذار در عکاسی عروسی

در ادامه، چندین اشتباه تاثیرگذار در انتخاب عکاسی عروس که توسط متخصصان عکاسی عروسی از سراسر دنیا عنوان شده است را برای شما بازگو می‌کنیم:

با مسئول آتلیه عروس خود قبل از نهایی کردن برنامه روز عروسیتان صحبت کنید. عکاس و فیلمبردار شما، نظرات و برنامه‌های خاصی برای بهتر شدن عکس‌های شما در نور طبیعی روز را دارند. در ساعات خاصی از روز نور طبیعی تاثیر خارق العاده‌ای در عکس‌های شما خواهد داشت. به عنوان مثال در آفتاب به هنگام ظهر، به دلیل وجود سایه‌های نه چندان جالب کار عکاس سخت خواهد شد، این در حالی است که در اواخر روز، خورشید تاثیر بسیاری در زیبایی عکس‌های شما خواهد داشت. پس این نکته را حتما در نظر بگیرید.

حتما یک فرد حرفه‌ای را برای آتلیه عروس خود انتخاب کنید. هر عکاسی با یک دوربین دیجیتال حرفه‌ای و یک وب‌سایت، مطمئنا عکاس خوبی نمی‌تواند باشد. مطمئن شوید که عکاسی که انتخاب می‌کنید یک فرد حرفه‌ای و با تجربه باشد. این گونه افراد تجربه و توانایی‌های بسیاری درون خود خواهند داشت و می‌توانند با استفاده از شرایط مختلف، تصاویر زیبایی را ثبت نمایند. از سوی دیگر تجربه این افراد در مراسم عروسی باعث می‌شود بتوانند با شما رابطه بهتری برقرار کنند و تجربیات مهمی را در بردارند. دقت کنید که هزینه بیشتر هیچگاه دلیل بر خوب بودن عکاس یا فیلمبردار نمی‌تواند باشد.

همه این موارد زمینه‌ساز روزی فوق‌العاده در زندگی و عکس‌هایی زیبا در آلبوم عروسی شما خواهد شد. به برنامه‌ای که پیش از مراسم عروسی تنظیم کرده‌اید وفادار بمانید. پایبند بودن شما به برنامه‌تان و عکاس کمک بسیاری در کم کردن استرس عروسیتان می‌کند. از دست دادن زمان مناسب عکاسی در طول روز مطمئنا به ضرر شما تمام می‌شود. پس برای برنامه و زمان‌بندی خود و عکاس احترام بگذارید و خوش قول باشید.

آتلیه عروس

بیشتر مواقع عروس و دامادها به خاطر هزینه‌های عروسی و یا این که فکر می‌کنند که عکاس دوم باعث ناهماهنگی و یا بی نظمی در مراسم عروسی می‌شود، عکاس دوم را از لیست خود حذف می‌کنند. اما اطمینان داشته باشید لحظات و صحنه‌هایی وجود خواهند داشت که از چشم شما و یا حتی چشم تیزبین عکاس اصلی دور می‌ماند. اما این نکته را در نظر داشته باشید که نگذارید دوستان و اقوامتان در کارهای تیم عکاستان دخالت کنند.

به عکاس آتلیه عروس خود توضیح دهید دوست دارید در تصاویر چطور دیده شوید. زیبایی ظاهری برای همه افراد یک خواسته کاملا شخصی و ذهنی است. برخی از عکاس‌ها می‌خواهند قبل از عروسی تعدادی از عکس‌های مورد علاقه‌تان را برایشان ارسال کنید تا بتوانند با سبک عکس‌های مورد علاقه شما بیشتر آشنایی پیدا کنند. در روز عروسی و یا قبل از عکاسی بگویید چه می‌خواهید و چه نمی‌خواهید. با این سبک آلبوم عروس دلخواهتان را خواهید داشت.

برخی از عروس و دامادها احساس می‌کنند حتما نیاز است در تمام عکس‌ها، دائما به دوربین عکاسی نگاه کنند. این مهم به صورت غریزی است. اما این نکته را در نظر بگیرید که این کار باعث مصنوعی شدن عکس عروسی شما خواهد شد. این کار را انجام ندهید مگر اینکه عکاس از شما بخواهد.

بهترین حالت برای شما در این روز طبیعی رفتار کردن شماست. مطمئنا هدف شما و عکاستان در گرفتن عکس‌های زیبای روز عروسی یکی است. تنها کمکی که شما در این راه می‌توانید انجام دهید، حفظ آرامش و کنترل استرس خواهد بود.

سعی کنید در لحظه باشید و لذت ببرید. عکس‌های شما با واکنش طبیعی بهتر خواهند شد. برای انتخاب آتلیه عروس تاکید می‌کنم که زمان کافی را در نظر بگیرید. این امر اهمیت فراوانی دارد. البته نباید این موضوع باعث شود که تاخیر و تعللی در بستن قرارداد با آتلیه عروس داشته باشید. تاخیر در ثبت قرارداد باعث بی نظمی و مشکلات فراوان برای شما خواهد شد. از سوی دیگر عکاس‌ها و فیلم‌برداران حرفه‌ای و با تجربه برنامه شلوغی دارند، پس سعی کنید با برنامه باشید.

سعی کنید همه چیز فوق‌العاده باشد. فقط به دنبال لذت بردن و لبخند زدن در روز عروسی باشید. این کار را ادامه دهید حتی اگر تکه کوچک کیک عروسی روی صورت شما چسبیده و یا اینکه کارها بر طبق روال و برنامه شما پیش نرفته باشد. اطمینان داشته باشید عکس‌هایتان در حالت طبیعی بسیار زیباتر خواهد بود.

اولین قدم برای برگزاری مراسم عروسی انتخاب تالار عروسی و تالار پذیرایی مناسب است که می‌توان از سایت‌های مختلفی جستجو کرد.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*