رزولوشن نمایشگر گلکسی نوت 8

رزولوشن نمایشگر گلکسی نوت 8 در حالت عادی متغیر است

گرچه پرچمدار جدید سامسونگ می‌تواند تصاویر را با دقت QHD نمایش دهد اما به هنگام استفاده در حالت عادی رزولوشن نمایشگر گلکسی نوت 8 تغییر می‌کند.

گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) جدیدترین و بزرگترین عضو خانواده نوت سامسونگ است که به تازگی معرفی شده و از سخت افزاری قدرتمند در کنار نرم افزاری به روز بهره می‌برد. صفحه نمایش 6.3 اینچی نوت 8 قابلیت پخش تصاویری با کیفیت +1440×2960) QHD) را دارد و از این نظر در زمره دقیق‌ترین نمایشگرهای موجود در تلفن‌های هوشمند قرار می‌گیرد؛ اما این ویژگی تنها در تنظیمات فعال می‌شود و به هنگام استفاده روزمره از گوشی رزولوشن نمایشگر گلکسی نوت 8 به +1080×2220) Full HD) کاهش می‌یابد. این رزولوشن نامتعارف به دلیل نسبت جدید 18.5:9 نمایشگر دستگاه است و پیش‌تر در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس شاهد چنین تغییری در رزولوشن تصاویر بودیم.

رزولوشن نمایشگر گلکسی نوت 8

رزولوشن نمایشگر گلکسی نوت 8 در حالت عادی کمتر می‌شود

تغییر رزولوشن صفحه نمایش گلکسی نوت 8 ترفندی زیرکانه برای جلوگیری از مصرف بی‌رویه انرژی است که سامسونگ روی پرچمدار جدیدش اعمال کرده و شاید دلیل دیگر آن مربوط به عدم وجود اپلیکیشن‌های کافی برای ارائه این رزولوشن بالا باشد. همچنین به هنگام کار با دیوایس نیزهیچ‌گاه متوجه تفاوت کیفیت میان رزولوشن 1080×2220 با 1440×2960 نخواهید شد و مشاهده پیکسل‌ها با چشم غیرمسلح غیر ممکن است. با این وجود هنوز هم امکان فعالسازی تمامی پیکسل‌های نمایشگر از طریق اعمال تنظیمات وجود دارد تا از نهایت کیفیت صفحه نمایش روی فبلت جدید کره‌ای لذت ببرید.

اگر قصد خرید پرچمدار جدید سامسونگ را دارید، آیا تغییر در رزولوشن نمایشگر گلکسی نوت 8 برایتان آزاردهنده خواهد بود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه