مرورگر سامسونگ

مرورگر سامسونگ با قابلیت‌ های جدید به نسخه ۶ به روز رسانی شد

مرورگر سامسونگ یا همان Samsung Internet Browser به تازگی به نسخه ۶ به روز رسانی شده و اکنون شاهد قابلیت‌های جذابی برای مرور صفحات وب با موبایل، در آن هستیم.

پس از معرفی چندین ویژگی جدید در نسخه بتای مرورگر سامسونگ، کمپانی نام‌برده بالاخره نسخه رسمی جدید مرورگر خود را که همان نسخه ۶ است عرضه کرد. این نسخه جدید تمامی ویژگی‌هایی که آن‌ها را به طور ناقص در بتا دیده بودیم، به طور کامل دارد. شاید بشود گفت که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اضافه شده به این مرورگر، قابلیت نایت مود (حالت کار کردن در شب برای اذیت نشدن چشم‌ها) است؛ قابلیتی که روز به روز به طرفداران آن افزوده می‌شود.

همچنین لازم به ذکر است که نسخه 6 مرورگر سامسونگ چیز دیگری را نیز اضافه کرده و آن، گزینه جدید کنتراست بالا (High Contrast) است. با فعال کردن این قابلیت در مرورگر سامسونگ، صفحه‌نمایش گوشی تمیزتر و واضح‌تر به نظر خواهد رسید و البته، شارژ باتری بیشتری از گوشی شما مصرف خواهد شد.

علاوه بر موارد گفته شده، گزینه جدیدی به اسم Sync with Samsung Cloud (به معنای همگام‌سازی با سامسونگ کلاود) توسط سامسونگ به این مرورگر اضافه شده است که به کاربران، این امکان را می‌دهد که از تنظیمات و بوک‌مارک‌هایشان نسخه پشتیبان تهیه کرده و آن‌ها را بازگردانی کنند.

اضافه شدن قابلیت‌های جدید به مرورگر سامسونگ، اتفاق جدیدی نیست زیرا قبلا در به روز رسانی‌هایی شاهد اضافه شدن ویژگی‌هایی نظیر Web Bluetooth ،WebGL 2 و Gamepad به آن بوده‌ایم. همچنین ذکر این نکته ضروری است که قابلیت‌های ذکر شده، در آدرس internet://flags در دسترس هستند و با مراجعه به آن، می‌توانید به دلخواه هر کدام از این قابلیت‌ها را فعال و یا غیر‌فعال نمایید. البته این را هم بد نیست بدانید که بسته به دستگاه‌های مختلف، نحوه عملکرد این قابلیت‌ها ممکن است متفاوت باشد.

نسخه ۶ مرورگر اینترنت سامسونگ که مخصوص گوشی‌های موبایل است، با تمامی دستگاه‌های اندرویدی که از اندروید 5 لالی‌ پاپ به بالا استفاده می‌کنند، سازگاری کامل دارد و این یعنی، حتی اگر گوشی شما سامسونگ نیست، می‌توانید از این مرورگر استفاده نمایید.

درباره آیدا صالحی

آیدا صالحی در رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر تحصیل کرده و عاشق تکنولوژی و مباحث علمی است.طراحی وب سایت ، برنامه نویسی و ترجمه متون انگلیسی هم از دیگر فعالیت های او می باشد.وی به عنوان نویسنده در وب سایت گجت نیوز مشغول فعالیت است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه