نگاه نزدیک به قاب آلکانترا گلکسی نوت 8

نگاه نزدیک به قاب آلکانترا گلکسی نوت 8 ؛ زیبا، جذاب و در رنگ‌هایی متنوع

در این مقاله قصد داریم نگاه نزدیکی را به قاب آلکانترا گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) بی‌اندازیم. قیمت این قاب زیبا 50 دلار است.

همراه با گوشی گلکسی نوت 8، سامسونگ طیفی از قاب‌های مخصوص آن را نیز برای محافظت از محصول هزار دلاری خود رونمایی کرد؛ از قاب‌های باریک و سبک گرفته تا قاب‌هایی ضخیم و کاملا مقاوم همگی همراه با این محصول به فروش خواهند رسید. ما شانس این را داشتیم که آن‌ها را همراه با گوشی نوت 8 به همراه داشته باشیم و در حالی که بسیاری از آن‌ها ساده و متعارف با سایر قاب‌های بازار بودند، اما قاب آلکانترا گلکسی نوت 8 احساس متفاوت‌تری را نسبت به سایرین داشت. حال این سوال پیش می‌آید که قاب آلکانترا فبلت سامسونگ چگونه است؟!

نگاه نزدیک به قاب آلکانترا گلکسی نوت 8

آلکانترا درواقع یک نوع از پارچه‌های مصنوعی است که که از نظر ظاهری و چه از نظر بافت، شبیه به جیر است، اما آن بادوام‌تر است و مقاومت بیشتری را از همتای طبیعی خود در مواجهه با لکه‌ها و یا آب ارائه می‌کند. به دلیل همین ویژگی‌ها است که حتی بسیاری از سازندگان اتومبیل‌های اسپورت همچون پورشه و لامبورگینی نیز آلکانترا را برای محافظت از اجزای داخلی اتومبیل‌های خود انتخاب کرده‌اند. سامسونگ نیز همراه با دو گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس خود بود که برای نخستین بار از یک قاب آلکانترا رونمایی کرد.

نگاه نزدیک به قاب آلکانترا گلکسی نوت 8

آلکانترا، جنسی خاص و باکیفیت

ما بر این باوریم که سامسونگ جنس عجیب و غریب آلکانترا را به خاطر خاص بودنش برگزیده است. از هر 10 قاب موبایلی در جهان، 9 مورد آن از جنس پلاستیک بی‌کیفیت ساخته شده است و به ندرت می‌توان یک قاب خاص و زیبا را یافت. حال این قاب زیبا با متریال جذاب خودش می‌تواند گوشی شما را خاص‌تر از هر گوشی دیگری کند که در کوچه و خیابان در دست مردم می‌بینید. این قاب تنها برای محافظت از گوشی طراحی نشده است، آن در اصل شان و مقام شما را بالا خواهد برد.

آیا با این قاب احساس خوبی دارید؟‌ البته ما مطمئن هستیم که کاربران نظرات مختلفی دارند. از یک طرفی برخی بافت ضخیم آلکانترا را فقط به خاطر مصنوعی بودن آن رد می‌کنند. برخی نیز آن را یک اتفاق بد برای طراحی ترکیبی فلز و شیشه نوت 8 می‌دانند. اما به طور کلی از دیدگاه علمی دست انسان لمس یک جنس نرم نظیر پارچه را دوست دارد و از آنجایی که جنس قاب گوشی‌ها سفت و سخت است، ما مطمئنیم که بسیاری از کاربران به قاب آلکانترا گلکسی نوت 8 تمایل پیدا خواهند کرد.

درست همانند هر قاب دیگری،‌ این یکی نیز هیچ یک از درگاه‌های گلکسی نوت 8 را نمی‌پوشاند. تمامی درگاه‌ها، جک‌ها، دوربین‌ها و کلیدهای فیزیکی گوشی در دسترس کاربر قرار خواهند داشت. حتی برای استفاده از اسکنر اثر انگشت نیز کاربران دچار کم‌ترین سختی نمی‌شوند و می‌توانند بدون نگاه کردن به پشت گوشی آن را بیابند. نکته جالب اینجاست شارژر بیسیم نیز با این قاب کار می‌کند. سامسونگ در مورد استفاده از DeX‌ استیشن نیز اینگونه می‌گوید که آخرین نسخه منتشر شده، باعث می‌شود کاربران حتی با قاب نیز بتوانند از داک استفاده کنند؛ هرچند زمان به ما اجازه‌ی تجربه‌ی این مورد را نداده است و به ادعای سامسونگ اعتماد می‌کنیم.

قیمت قاب آلکانترا گلکسی نوت 8

سامسونگ برای این قاب زیبا قیمت 50 دلار را در نظر گرفته است. شاید این قیمت برای یک قاب کمی زیاد باشد، اما ما گمان می‌کنیم برای کسی که پول هنگفت خرید پرچمدار جدید سامسونگ را می‌دهد، بی‌تردید خرید قاب آلکانترا گلکسی نوت 8 دردسری ایجاد نخواهد کرد.