قاب محافظ گلکسی نوت 8

۸ قاب محافظ گلکسی نوت 8 که نمی‌گذارند گوشی شما صدمه ببیند

انتخاب قاب محافظ گلکسی نوت 8 یکی از حیاتی‌ترین تصمیم‌هایی است که می‌توانید برای جلوگیری از صدمه دیدن گوشی جدید کره‌ای‌ها بگیرید.

اگر ساعاتی طولانی را با گوشی خود در خارج از منزل سپری می‌کنید یا اندکی حواست‌پرت هستید و مدام گوشی‌تان از دستت‌تان می‌افتد، یک قاب محکم می‌تواند انتخابی مناسب برای محافظت از یک گوشی شیشه‌ای باشد. گوشی گلکسی نوت 8 نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای این‌که آسیب نبیند، حتما باید با قاب‌هایی محکم از آن محافظت کرد.

از بین تمامی قاب‌های معرفی‌شده برای گوشی گلکسی نوت 8، ما بهترین‌های‌شان را که پس از گذراندن آزمایش‌های مختلف، محکم بودن‌شان ثابت شده است، برگزیده‌ایم. بعضی از این قاب‌ها بزرگ‌تر از بقیه هستند؛ این بزرگی به دلیل اضافه شدن قطعات محکمی است که توانایی محافظت آن‌ها از گوشی را دو چندان کرده است. بدون هیچ‌گونه حرف اضافی، این شما و این محکم‌ ترین قاب‌ های گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ:

قاب Otterbox Defender

قیمت: ۶۰ دلار | خرید از وب‌سایت رسمی سازنده

قاب محافظ گلکسی نوت 8

سری Defender قاب‌های Otterbox یکی از محبوب‌ترین راه‌هایی است که به واسطه آن می‌توانید از گوشی خود حفاظت کرده و خبر خوب این است که این قاب، هم اکنون برای گوشی گلکسی نوت نوت 8 قابل‌ تهیه است. این قاب از مجوز مخصوص سری‌قاب‌های Otterbox که Certified Drop+ نام دارد، استفاده می‌کند؛ این یعنی قاب نام‌برده به مدت بیش از ۲۳۸ ساعت در بیش از ۲۴ آزمایش مختلف مورد بررسی قرار گرفته و سربلند بیرون آمده است. این قاب از گوشی شما به هنگام افتادن و در مقابل گرد و خاک حفاظت می‌کند و دارای یک کمربند محافظ در اطرافش است که محکم‌بودنش را بیشتر کرده است. همچنین این قاب ساختاری چندلایه دارد و به واسطه همین موضوع، میزان محکم‌ بودن آن بیشتر شده است.

قاب Spigen Tough Armor

قیمت: ۴۰ دلار | خرید از وب‌سایت رسمی سازنده

قاب محافظ گلکسی نوت 8

کمپانی اسپایگن هم یکی از سازندگان قاب‌های محکم است که پس از معرفی گوشی گلکسی نوت 8 اقدام به ساخت قاب مخصوص آن کرده است؛ این قاب که نسبت به قاب قبلی ارزان‌تر است، Spigen Tough Armor نام دارد و شامل دو لایه برای بهبود جذب ضربه است. این قاب در آزمایشی مخصوص، ۲۶ بار از فاصله ۴۶ اینچی به پایین پرتاب شده و صدمه ندیده است. این قاب یک پایه کوچک هم دارد که به کمک آن می‌شود گوشی را روی زمین تکیه داد و با آن به تماشای فیلم سینمایی نشست.

قاب Samsung Rugged Protective Cover

قیمت: ۴۰ دلار | خرید از وب‌سایت رسمی سازنده

قاب محافظ گلکسی نوت 8

قاب محافظتی سامسونگ از دراپ تست‌های مختلف سربلند بیرون آمده و با کسب مجوز لازم، توانایی بالایی در محافظت از گوشی Galaxy Note 8 دارد. به هنگام وارد شدن ضربه، این قاب بخش اعظم آن را جذب کرده و نمی‌گذارد به گوشی‌تان صدمه وارد شود. این قاب هم دارای یک پایه کوچک است که در نگاه اول، به طرز هنرمندانه‌ای پنهان شده و قابل دیدن نیست.

قاب UAG Monarch

قیمت: ۶۰ دلار | خرید از وب‌سایت رسمی سازنده

قاب محافظ گلکسی نوت 8

قاب Urban Armor Gear Monarch یکی دیگر از قاب‌های گران‌قیمت اما بسیار محکم گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 به حساب می‌آید. در قسمت پشتی این قاب، لوگوی سازنده‌اش (UAG) به چشم می‌خورد. گفتنی است که این قاب هم با گذراندن دراپ تست‌های متعدد، مجوز لازم برای محافظت از نوت 8 را کسب نموده است. وجود ۵ لایه محافظتی، از قاب Monarch یک قاب بسیار محکم ساخته است.

قاب Spigen Rugged Armor

قیمت: ۲۵ دلار | خرید از وب‌سایت رسمی سازنده

قاب محافظ گلکسی نوت 8

قاب ۲۵ دلاری Rugged Armor کمپانی اسپایگن، ضمن دارا بودن قیمتی مقرون به صرفه (نسبت به بقیه قاب‌ها)، به خوبی می‌تواند از گوشی شما در برابر افتادن حفاظت کند. تمامی مناطق حساس گوشی مثل صفحه‌نمایش و دوربین، به وسیله یک پوشش اضافی محافظت شده‌اند و در کنار این موضوع، قسمت پشتی این قاب نیز با دارا بودن الگوی هگزاکمبی، نمای شیکی به خود گرفته است.

قاب i-Blason Beetle Pro

قیمت: ۲۸ دلار | خرید از وب‌سایت رسمی سازنده

قاب محافظ گلکسی نوت 8

Beetle Pro را می‌توان یکی از خوش‌قیمت‌ترین قاب‌های گوشی نوت 8 به حساب آورد که در کنار ارزان بودن، توانایی حفاظتی بسیار بالایی دارد. البته این توانایی حفاظت یک نکته منفی را به قاب اضافه کرده و آن هم اندازه بسیار بزرگ آن است. این قاب دو صفحه محافظتی در جلو و پشت گوشی قرار می‌دهد که به هم قفل می‌شوند و در کنار این، قطعات اضافی‌ای که بر روی قاب دیده می‌شود، میزان چسبندگی‌اش برای در دست ماندن را افزایش داده است.

قاب VRS High Pro Shield

قیمت: ۳۰ دلار | خرید از وب‌سایت رسمی سازنده

قاب محافظ گلکسی نوت 8

قاب High Pro Shield از قاب‌های به نسبت ارزان گوشی گلکسی نوت 8 به حساب می‌آید. این قاب رنگ بندی متنوعی داشته و کاربران می‌توانند بر اساس سلیقه یکی از ۶ رنگ آن را انتخاب کنند. این قاب توان حفاظت بالایی دارد و توانسته از آزمایش‌های مختلف، سربلند بیرون آید. High Pro Shield ساختاری دو لایه داشته و با گرفتن نمره MIL-STD ۸۱۰G-۵۱۶/۶ (به معنای افتادن روی بتن و سالم ماندن) نشان می‌دهد که با قابی محکم طرف هستیم.

قاب Presidio Grip

قیمت: ۴۵ دلار | خرید از وب‌سایت رسمی سازنده

قاب محافظ گلکسی نوت 8

Presidio Grip به خودی خود قابی محکم است، اما استحکام آن، به پای قاب‌های قبلی نمی‌رسد. با دیدن نیمه پر لیوان، باید گفت که این قاب نه به اندازه قاب‌های قبلی زشت است و نه اندازه بزرگی دارد؛ Presidio Grip ساختاری دو لایه داشته و در برابر افتادن از فاصله ۱۰ فوتی دوام آورده است. البته نباید قیمت ۴۵ دلاری آن را از یاد برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*