ساعت هوشمند فیت بیت Ionic

ساعت هوشمند فیت بیت Ionic مجهز به یک سیستم عامل سفارشی معرفی شد

کمپانی فیت بیت پس از سال‌ها فعالیت در زمینه ردیاب‌های سلامت، نخستین ساعت هوشمند خودش را معرفی کرد. فیت بیت Ionic یک ساعت ضد آب مجهز به سیستم عامل سفارشی Ionic OS و سنسور ضربان قلب است.

همه فیت بیت را همراه با ردیاب های تناسب اندامش می‌شناسند، اما آن‌ها تصمیم گرفته‌اند گذری به دنیای ساعت های هوشمند نیز داشته باشند. برای این کار، آن‌ها یک سیستم عامل سفارشی را نیز طراحی کرده‌اند که با اندروید ویر، تایزن یا هر سیستم عامل دیگری که در گجت های پوشیدنی می‌بینیم متفاوت است. در واقع ساعت هوشمند فیت بیت Ionic نخستین محصولی در جهان است که از سیستم عامل”Ionic OS” قدرت می‌گیرد.

عمر باتری طولانی فیت بیت Ionic به لطف سیستم عامل Ionic OS

این ساعت از مزیت‌های بسیار زیادی نظیر عمر باتری چند روزه (بیش از 4 روز در هر بار شارژ) نسبت به رقبایش در بازار برخوردار است. و اگر شما به طور مکرر بخواهید از تکنولوژی ردیابی جی پی اس این ساعت برای تمرینات ورزشی خود استفاده کنید، می‌توانید تا 10 ساعت مداوم صفحه آن را روشن در اختیار داشته باشید. صحبت از ورزش شد، بد نیست بدانید فیت بیت حالت‌های مختلفی برای تمرینات ورزشی نظیر شنا را در ساعت هوشمند فیت بیت Ionic تعبیه کرده است.

ساعت هوشمند فیت بیت Ionic

فیت بیت Ionic تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاومت می‌کند که می‌تواند آن را گزینه‌ای عالی برای شناگران بسازد. آن همچنین حاوی یک ردیاب نوری ضربان قلب داخلی است. ردیاب ضربان قلب ساعت فیت بیت به طور زنده در طول تمرین می‌تواند میزان ضربان قلب شما را نشان دهد و حتی می‌توانید از آن برای سنجیدن ضربان خود در حال استراحت نیز استفاده کنید. این ساعت سال آینده قابلیتی به نام “Audio Coaching” یا مربی صوتی را نیز دریافت خواهد کرد.

شما نمی‌توانید اپلیکیشن‌های اندروید ویر را بر روی این ساعت اجرا کنید، اما خوشبختانه قابلیت دریافت نوتیفیکیشن‌ها از سوی اپلیکیشن‌هایی همچون فیس بوک، اینستاگرام، اسنپ چت و غیره وجود دارد. این ساعت می‌تواند اپلیکیشن‌هایی نظیر Strava، Pandora و AccuWeather را به خوبی اجرا کند. در اینجا 2.5 گیگابایت فضا برای ذخیره بیش از 300 موسیقی (جهت گوش دادن آفلاین از طریق بلوتوث) وجود دارد. شما می‌توانید با اپلیکیشن پاندورا نیز حساب کاربری خود را همگام سازی کنید. از دیگر قابلیت‌های ساعت هوشمند فیت بیت Ionic باید به پشتیبانی از کارت‌های بانکی همچون مسترکارت و American Express اشاره کرد.

قیمت فیت بیت Ionic

ساعت Ionic با قیمت پایه 300 دلار از ماه اکتبر به فروش خواهد رسید. شما می‌توانید آن را به صورت مستقیم از فروشگاه‌هایی همچون آمازون و بست بای خریداری کنید.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*