اپلیکیشن های گلکسی نوت 8 در دسترس سایر کاربران نیز قرار گرفت

اپلیکیشن های گلکسی نوت 8 در دسترس تمام کاربران قرار گرفت + لینک دانلود

از این پس کاربران سایر محصولات سامسونگ نیز قادر خواهند بود تا اپلیکیشن های گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) را در گوشی های اندرویدی خود نصب کنند.

هفته گذشته فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ معرفی شد. علاقه‌مندان به خرید گوشی جدید سامسونگ از هم‌اکنون می‌توانند با سفارش آن از طریق فروشگاه‌های منتخب، صاحب یک گلکسی نوت رده‌بالا شوند. اما خبر خوب برای کاربران سایر گوشی های سامسونگ این است که اپلیکیشن های گلکسی نوت 8 جهت دانلود و نصب در دسترس قرار گرفته‌اند.

همانطور که می‌دانید، برخی اپلیکیشن های گلکسی نوت 8 به صورت اختصاصی برای این فبلت ساخته شده است. اما به تازگی گروهی از توسعه‌دهندگان انجمن‌های XDA موفق به استخراج 17 اپلیکیشن از نوت جدید سامسونگ شده‌اند. این نرم افزارها مختص گوشی های روت شده سامسونگ بوده و بر روی دستگاه‌های مجهز به اندروید 7.0 نوقا به بالا اجرا خواهند شد.

نصب اپلیکیشن های گلکسی نوت 8 بر روی سایر محصولات باعث از کار افتادن نرم افزار امنیتی Samsung Knox شده و همچنین، موجب ابطال گارانتی گوشی شما می‌شود. پس قبل از انجام هر کاری از درست بودن آن مطمئن شوید.

اپلیکیشن هایی که در این بسته وجود دارد شامل تقویم بومی نوت 8، تماس‌ها، مخاطبین، مرورگر، People Edge، اپلیکیشن Smart Manager و S Finder و چند نرم افزار دیگر است. در حال حاضر، اپلیکیشن جدید دوربین گلکسی و قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن در این بسته وجود ندارد. با این حال، به احتمال زیاد این برنامه‌ها نیز به زودی اضافه خواهند شد.

جهت دانلود این اپلیکیشن های اختصاصی گلکسی نوت 8 می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*