هدست واقعیت مجازی Dell VR Visor

هدست واقعیت مجازی Dell VR Visor در آستانه نمایشگاه IFA برلین معرفی شد

شرکت دل درآستانه نمایشگاه IFA 2017 با معرفی هدست واقعیت مجازی Dell VR Visor رسما وارد عرصه واقعیت مجازی شد از اولین هدست واقعیت مجازی خود رونمایی کرد.

عرصه تلفن‌های هوشمند با وجود رونق بسیار زیاد و پیشرفت‌های سالانه دیگر آن جذابیت گذشته را ندارد و هر سال محصولات جدید با تغییرات نسبتا محدود روانه بازار می‌شوند. در این میان فناوری‌های جدید از جمله واقعیت مجازی و واقعیت افزوده برای علاقه‌مندان عرصه تکنولوژی جذاب و دنبال‌کردنی هستند. کمپانی دل نیز به همین دلیل حالا هدست واقعیت مجازی Dell VR Visor را معرفی کرده است تا از عرصه رقابت با سایر شرکت‌ها عقب نمانده باشد.

این هدست جدید متناسب با پلتفرم واقعیت مجازی مایکروسافت برای سیستم‌عامل ویندوز طراحی شده است. کاربران می‌توانند تکنولوژی واقعیت مجازی (VR) را به کمک هدست ویزور در نوت‌بوک‌های شرکت دل تجربه کنند. در حال حاضر اطلاعات زیادی پیرامون مشخصات هدست واقعیت مجازی Dell VR Visor در دسترس نیست. پنل LCD هدست ویزور با رزولوشن 1440 در 1440 همراه است. به لطف لایه‌بندی مناسب و موازنه رنگ و نور در این هدست، کاربران می‌توانند ساعت‌ها از آن استفاده کنند.

گفته می‌شود کاربران می‌توانند این هدست جدید را بر روی عینک خود نیز قرار دهند و همچنین طراحی آن به گونه‌ای است که کاربران می‌توانند بدون خارج کردن هدست از روی صورت، آن را کنار زده و دنیای واقعی را مشاهده کنند. تمامی سیم‌ها و کابل‌های این گجت جدید به شکل کاملا امن و مطمئن در پشت آن قرار خواهند گرفت.

عملکرد هدست ویزور شرکت دل در بررسی‌های اولیه مناسب بوده است و طبق گزارشات منتشر شده در این زمینه، این هدست با قیمت مناسب تجربه کاربری خوبی را در واقعیت مجازی به کاربران ارائه می‌کند. حالا با معرفی هدست واقعیت مجازی Dell VR Visor باید منتظر موج جدیدی از هدست‌های مقرون و به صرفه در بازار باشیم.

این هدست جدید و نسبتا ارزان در آبان ماه سال جاری روانه قفسه فروشگاه‌ها می‌شود و کمپانی دل پیش‌فروش آن را از ماه بعد آغاز خواهد کرد. مشتریان می‌توانند به ازای پرداخت مبلغ 349 دلار هدست ویزور را دریافت کنند. هر کدام از کنترلر‌های سازگار با این هدست نیز 100 دلار قیمت دارند. در ادامه توجه شما را به گالری تصاویر این هدست جدید جلب می‌نماییم:

کمپانی مایکروسافت و همکاران خود به زودی و در رویداد بزرگ IFA 2017 در برلین بیشتر پیرامون دستگاه‌های پلتفرم واقعیت مجازی (Mixed Reality) صحبت خواهند کرد. با توجه به سیاست‌های جدید مایکروسافت در زمینه فناوری واقعیت مجازی، به زودی شاهد معرفی هدست‌های بیشتری از شرکت‌های مختلف خواهیم بود.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*