تاریخ رونمایی، پیش‌فروش و عرضه آیفون 8

تاریخ رونمایی، پیش‌فروش و عرضه آیفون 8 ؛ افشاگران چه می‌گویند؟

در این مقاله ما به اعلام تاریخ رونمایی، پیش‌فروش و عرضه آیفون 8 اپل (Apple iPhone 8)، نسخه ویژه دهمین سالگرد فروش گوشی‌های اپل خواهیم پرداخت. در ادامه با ما همراه باشید.

دیگر بر کسی پوشیده نیست که اپل قصد دارد در اواسط ماه سپتامبر از یک آیفون بسیار ویژه پرده برداری کند. در کنار دو مدل آیفون 7 اس (iPhone 7s) و آیفون 7 اس پلاس (iPhone 7s Plus) که نسخه‌های به‌روزشده نسل کنونی گوشی‌های اپل هستند، این آیفون ویژه سومین مدل قابل عرضه برای سال جاری خواهد بود.

این گوشی به مناسبت دهمین سالگرد عرضه آیفون های اپل به تولید رسیده است و به همین خاطر از ویژگی‌های منحصر به فردی نسبت به سایر محصولات اپل برخوردار است. از مهم‌ترین این موارد می‌توان به حاشیه‌های حداقلی نمایشگر اشاره کرد که اجازه می‌دهد نمایشگری بزرگتر در یک قاب کوچک جای گیرد. در حال حاضر ما آن را آیفون 8 صدا خواهیم کرد، اما نام‌های دیگری از آن همچون آیفون ایکس، آیفون ادیشن، آیفون پرو و غیره نیز تا به امروز شنیده شده است.

عرضه آیفون 8 تنها 10 روز پس از معرفی

ما از منابع مختلفی در مورد تاریخ رونمایی آیفون 8 شنیده‌ایم که اکثریت غریب به اتفاق آن‌ها بر روی 12 سپتامبر یعنی دو هفته دیگر همین موقع (سه شنبه 21 شهریور ماه) تاکید دارند. در همین حال یک سایت فرانسوی دیگر به نام Mac4Ever نیز در گزارشی جدید از همین تاریخ به عنوان زمان رونمایی از آیفون جدید اپل استفاده  کرده است. جدای این‌ها ما منابعی داریم که زمان پیش فروش و عرضه آیفون 8 را نیز به ما اعلام کرده‌اند. بنابراین حالا دیگر همه چیز را در مورد گوشی جدید کوپرتینو می‌دانیم و از همین حالا تا زمان معرفی آن روزشماری می‌کنیم.

به نقل از افشاگران قابل اعتماد حوزه تکنولوژی، اپل آیفون 8 (همراه با آیفون 7 اس و 7 اس پلاس) خود را در تاریخ 15 سپتامبر (جمعه 24 شهریور) پیش‌فروش خواهد کرد. و درست 10 روز بعد از رونمایی، 22 سپتامبر (جمعه 31 شهریور ماه) عرضه آیفون 8 آغاز خواهد شد.

با نگاهی به تاریخچه‌ی زمان عرضه آیفون های اپل، به نظر این زمان‌بندی واقعی باشد. اوایل تابستان برخی افشاگران ادعا کردند که عرضه آیفون 8 با توجه به مشکلاتی که سر راه تولید این محصول قرار دارد می‌تواند با تاخیری از ماه اکتبر آغاز شود، اما شعله‌های آتش این شایعه به قدری نبودند که بخواهیم آن را باور کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*