ثبت نام ساینا اتوماتیک

ظرفیت ثبت نام ساینا اتوماتیک در کمتر از دو روز تکمیل شد

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا اعلام کرد که ظرفیت ثبت نام ساینا اتوماتیک ، محصول جدید سایپا تکمیل شده است. پیش فروش این خودرو از 6 شهریور آغاز شد.

رضا تقی زاده، معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا اعلام کرد تمامی ظرفیت ثبت نامی خودروی جدید ساینا اتوماتیک با موعد تحویل آبان و آذر 1396 به پایان رسیده است. پیش فروش این محصول جدید از روز ششم شهریورماه آغاز شده بود و مشتریان نیز از آن استقبال کردند به گونه‌ای که طی کمتر از دو روز، ظرفیت ثبت نام آن تکمیل شد. ساینا اتوماتیک به عنوان ارزان‌ترین خودروی گیربکس اتوماتیک تولید داخل کشور عرضه می‌شود.

ثبت نام ساینا اتوماتیک با پیش پرداخت 17 یا 19 میلیونی

به گفته معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا، ثبت نام ساینا اتوماتیک با پیش پرداخت 17 و 19 میلیون تومانی انجام می‌شود و مابقی قیمت خودرو پس از کسر سود مشارکت بر اساس اولویت ثبت نام از مشتریان اخذ خواهد شد. تقی زاده تاکید کرد که با توجه به استقبال خوب مشتریان از پیش فروش این محصول، سایت اینترنتی گروه سایپا به خوبی به متقاضیان خدمات ارائه کرده و ثبت نام کنندگان بدون هیچ مشکل و وقفه‌ای می‌توانند ثبت نام خود را انجام بدهند.

ساینا اتوماتیک دارای امکاناتی چون گیربکس CVT اروپایی، فرمان برقی، کروز کنترل و محدودکننده سرعت، استارت دکمه‌ای، تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و سنسور پارک بوده و قیمت قطعی آن 38 میلیون و 450 هزار تومان اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به خدا این ماشینارو میخرن هم ظلم به خودشون میکنن هم مردم نخرید برشکست بشه این ایران خودرو با سایپا