زمان عرضه و قیمت ساعت Fitbit Ionic

زمان عرضه و قیمت ساعت Fitbit Ionic مشخص شد

تنها چندی پس از رونمایی، فیت بیت زمان عرضه و قیمت ساعت Fitbit Ionic خود را رسما اعلام کرد. همچنین پیش فروش ساعت فیت بیت از هم اکنون آغاز شده است.

قیمت ساعت Fitbit Ionic رقابتی است

ساعت Fitbit Ionic در اصل، نخستین ساعت هوشمند تمام عیار کمپانی فیت بیت است که علاوه بر تمامی قابلیت‌های ردیاب‌های سلامت آن‌ها ارائه کننده یک سنسور ضربان قلب RGB برای حفظ سلامتی هرچه بیشتر شما و همچنین قابلیت استفاده تا 4 روز تنها با یک بار شارژ‌است. در واقع این مورد دوم، یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این ساعت است که باعث شده تا بسیاری از علاقه‌مندان به حوزه ساعت‌های هوشمند منتظر عرضه آن در بازار باشند. اما آیا قیمت ساعت Fitbit Ionic به قدری مناسب است که بتواند مردم را هیجان زده کرده و در عین حال توان رقابت با سایر محصولات را داشته باشد؟ ما قیمت ساعت Fitbit Ionic‌ را با قیمت سایر ساعت‌های محبوب و پرفروش بازار مقایسه کرده‌ایم. بر اساس اطلاعات ما، اپل واچ و سامسونگ گیر اس 3 از نظر قیمتی اول و دوم هستند و همانطور که در جدول زیر می‌بینید ساعت فیت بیت نیز با قیمت بسیار رقابتی روانه بازار شده است.

جیمز پارک (James Park)‌، مدیرعامل اجرایی فیت بیت به وب‌سایت Tech Crunch اینگونه گفته است:

بهترنی راه برای عرضه این است که ما نمی‌خواهیم قیمت، مانع از وارد شدن کاربران به اکوسیستم محصولات فیت بیت شود. ما می‌دانیم که باید قیمتی را اعمال کنیم که در واقع باید مشروح و فراگیرنده باشد. من نمی‌توانم مراحل دقیق آنطور که قیمت‌گذاری کرده‌ایم را بگویم اما ما قصد داریم دیوایس‌های رده ابتدایی را پیشرفته‌تر کنیم. این می‌تواند قیمت‌ها را رقابتی کند.

و اما قیمت ساعت Fitbit Ionic چقدر است؟ قیمت پایه آن 300 دلار (350 یورو)،‌ دقیقا صد دلار گران‌تر از فیت بیت Blaze است. Blaze یکی از نزدیک‌ترین ردیاب‌های سلامت به ساعت‌های هوشمند است.

مدل ساعتقیمت
فیت بیت Ionic300 دلار
فیت بیت Blaze200 دلار
اپل واچ سری 2 اسپورت370 و 400 دلار
اپل واچ سری 1270 و 300 دلار
سامسونگ گیر اس 3350 دلار
سامسونگ گیر اس 2250 و 300 دلار
ال جی واچ180 و 250 دلار
ایسوس زن واچ 3230 دلار
هواوی واچ 2300 و 370 دلار

 

شما همچنین می‌توانید ساعت جدید فیت بیت را هم اکنون از وب‌سایت Fitbit.com ، Bestbuy.com یا Amazon.com پیش خرید کنید. تاریخ عرضه این محصول در ماه اکتبر است، اما هنوز به صورت دقیق روز آن اعلام نشده است. اگرچه انتظار می‌رود این کمپانی به زودی تمامی جزئیات مربوط به Ionic را اعلام کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*