آموزش نصب اندروید 8 اوریو ؛ جدیدترین نسخه اندروید را زودتر از دیگران لمس کنید

آموزش نصب اندروید 8 اوریو ؛ جدیدترین نسخه اندروید را زودتر از دیگران لمس کنید

در مطلب امروز قصد داریم شما را با نحوه دانلود و نصب اندروید 8 اوریو (Android 8 Oreo)، جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید آشنا کنیم.

چند روزی از معرفی رسمی جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید گذشته است. همانطور که احتمالا می‌دانید، عرضه آپدیت های این سیستم عامل برای گوشی های هوشمند کمی زمان‌بر خواهد بود. با این حال، تنها چند گوشی منتخب هستند که به سرعت قادر به آپدیت به نسخه جدید اندروید بوده و در این بین، کاربران گوشی های حرفه‌ای مانند گلکسی اس 8 باید ماه‌ها صبر کنند تا گوشی آنها به‌روزرسانی شود.

اگر اخبار مربوط به امکانات جدید اندروید 8 اوریو را خوانده باشید، می‌فهمید که این نسخه، قابلیت‌هایی چندان انقلابی و نوآورانه ندارد. با این حال، اگر شما نیز صاحب یکی از گوشی های نکسوس یا پیکسل هستید، می‌توانید با نصب اندروید 8 اوریو بر روی دیوایس خود، تجربه کار با جدیدترین سیستم عامل گوگل را پیش از عرضه رسمی کسب کنید. این روش چندان پیچیده نیست و نیازی به آنلاک کردن بوت لودر گوشی ندارد.

در حال حاضر، امکان نصب اندروید 8 اوریو با این روش تنها برای صاحبان گوشی های زیر امکان‌پذیر است:

  • گوگل پیکسل
  • گوگل پیکسل ایکس ال
  • گوگل پیکسل سی
  • نکسوس 6 پی
  • نکسوس 5 ایکس
  • نکسوس پلیر

آموزش نصب اندروید 8 اوریو ؛ جدیدترین نسخه اندروید را زودتر از دیگران لمس کنید

صاحبان گوشی های گفته شده، می‌توانند با استفاده از برنامه بتا اندروید (Android’s Beta program)، جدیدترین سیستم عامل اندورید را نصب کنند.

آموزش نصب اندورید 8 اوریو

در ابتدا، صفحه اندروید بتا را باز کرده و در صورت نیاز، وارد حساب گوگل خود شوید. در مرحله بعد، صفحه‌ای ظاهر شده و نحوه نصب اندروید 8 اوریو را توضیح داده است؛ در پایین صفحه و در قسمت Your eligible devices، بر روی دکمه Enroll Device کلیک کنید. پس از چند دقیقه، پیغامی بر روی گوشی خود مشاهده خواهید کرد که امکان دانلود اندروید 8 اوریو و نصب آن به صورت OTA را به شما خواهد داد.

تست‌کننده‌های نسخه بتا اندروید نخستین کاربرانی هستند که نسخه نهایی اندروید Oreo را دریافت خواهند کرد. با این حال، شما ممکن است در این مرحله، ابتدا مجبور به نصب نسخه بتا اندروید شوید. اگر پیغامی که بر روی گوشی شما فرستاده شده مربوط به اندروید O (به جای Oreo) و یا نسخه بتا باشد، پیشنهاد ما این است که آن را نصب نکرده و منتظر ورژن نهایی و کامل سیستم عامل در روزهای آینده باشید. اگر پس از چند روز باز هم پیغام نسخه نهایی را دریافت نکردید، مجددا اقدام به ثبت نام کنید.

البته شما می‌توانید به راحتی نسخه بتا را نیز نصب کنید. اما به یاد داشته باشید که با توجه به باگ‌ها و اشکالات متعدد این ورژن، ممکن است نتیجه کار چندان رضایت‌بخش نباشد. به علاوه اینکه، اگر خواستید به نسخه قبلی اندروید برگردید، تمامی اطلاعات موجود بر روی گوشی یا تبلت شما حذف خواهد شد. بنابراین، بهترین کار این است که منتظر نسخه نهایی اندروید اوریو بمانید. در هر صورت، با ثبت نام در برنامه بتا اندروید، بدون نیاز به نصب نسخه بتا در اولویت دریافت نسخه نهایی قرار خواهید گرفت.

اگر شما نیز با این روش اقدام به نصب اندروید 8 اوریو کرده‌اید، تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. میخواهم اندروید را ارتقاء دهم

  2. میخواهم انروید را ارتقاء دهم

  3. دانلود اندروید8 برای گوشی Galaxy noote 8 N95oF samsong