دوربین کانن EOS M100

دوربین کانن EOS M100 با سنسور ۲۴/۲ مگاپیکسلی معرفی شد

دوربین کانن EOS M100 روز گذشته به عنوان جایگزین دوربین Canon EOS M10 معرفی شد. این دوربین با سنسوری ۲۴/۲ مگاپیکسلی، می‌تواند تصاویری با کیفیت بالا ثبت کند.

کپانی بزرگ و شناخته‌شده کانن (Canon) قصد دارد در ماه اکتبر سال جاری میلادی، دوربین Canon EOS M100 را به عنوان جایگزین مدل EOS M10 روانه بازار کند. این دوربینِ بدون آینه، سنسور APS-C مدل قبلی را -که ۱۸ مگاپیکسل بود- به ۲۴/۲ مگاپیکسل ارتقا داده است و نرخ فریم دوربین به هنگام استفاده از حالت تصویربرداری پشت سر هم یا همان Burst Mode از ۴/۶ فریم بر ثانیه در مدل M10، به ۶/۱ فریم بر ثانیه رسیده است. یکی دیگر از نکات قابل ذکر این است که دوربین جدید EOS M100 توانایی ضبط ویدیوهای 1080p با نرخ فریم ۶۰ را دارد؛ کانن ای او اس ام 100 نمی‌تواند ویدیوهای 4K ضبط کند. با توجه به قیمت ۶۰۰ دلاری این دوربین، عدم توانایی ضبط ویدیو 4K کمی عجیب به نظر می‌رسد.

دوربین جدید کانن ضمن استفاده از ویژگی Dual Pixel AF، پردازنده Digic 7 را نیز از مدل‌های M5 و M6 به ارث برده است. EOS M100 می‌تواند در دامنه نوری ۱۰۰ تا ۲۵/۶۰۰ ISO به ثبت تصاویر بپردازد، دارای یک صفحه‌نمایش ۳ اینچی خواهد بود و از قابلیت‌های وای‌فای، بلوتوث و NFC هم بهره می‌برد.

دوربین کانن  EOS M100 قرار است در ماه اکتبر ۲۰۱۷ با قیمت پایه ۶۰۰ دلار (همان قیمت دوربین M10 در هنگام عرضه) روانه بازار شود. این دوربین دارای یک لنز 15-45mm f/3.5-6.3 خواهد بود و کاربران می‌توانند به سلیقه خودشان، یک لنز ثانویه 55-200mm f/4.5-6.3 را نیز اضافه نمایند که در این صورت قیمت دوربین، با افزایش ۳۵۰ دلاری، به ۹۵۰ دلار خواهد رسید. در ادامه از شما دعوت می‌کنیم به تماشای تصاویر منتشر شده از دوربین کانن EOS M100 بنشینید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*