گوشی ضد آب بلک بری

در اولین گوشی ضد آب بلک بری خبری از کیبورد فیزیکی نیست؛ برگ برنده بلک بری در بازار

نخستین گوشی ضد آب بلک بری به زودی معرفی می‌شود. ویژگی ها و قابلیت‌ های متفاوت این محصول آن را تبدیل به رقیبی جدی برای محصولات برندهای پرفروش خواهد کرد.

شرکت TCL یکی از گوشی‌سازانی است که محصولاتی را با برند بلک بری تولید می‌کند. حال این شرکت قصد دارد مدل‌هایی متفاوت در مقایسه با قبل تولید کند، دستگاه‌هایی که دیگر ویژگی‌های آن‌ها تنها محدود به داشتن کیبورد فیزیکی نیست.

این شرکت مدتی پیش اعلام کرد یک گوشی موبایل تمام لمسی و دارای برند بلک بری را در ماه اکتبر (مهر) عرضه خواهد کرد. انتظار داریم در نمایشگاه IFA 2017 شاهد رونمایی آن باشیم. در مدل جدید دیگر خبری از کیبورد فیزیکی منحصربه‌فرد بلک بری نخواهد بود. البته پیش از این نیز گوشی های موبایل بلک بری بدون کیبورد همچون دی تک 50 و دی تک 60 را مشاهده کرده بودیم، اما مدل جدید متفاوت است.

گوشی ضد آب بلک بری

بلک بری علاوه بر داشتن محصولاتی ایمن از لحاظ نرم افزاری، همواره دستگاه‌هایی قدرتمند از لحاظ جنس بدنه عرضه کرده است. در راستای تلاش برای بهود این وضعیت، شاهد افزوده شدن پیشتیبانی از استاندارد IP67 به گوشی جدید بلک بری هستیم.

همچنین قرار است دوام باتری محصول جدید افزایش پیدا کند، به طوری که به ادعای شرکت سازنده، با استفاده مداوم و ترکیبی حدود 26 ساعت دوام خواهد آورد که بسیار بی‌نظیر است. سرسختی بدنه در برابر عوامل خارجی و دوام باتری بالا مهمترین نقاط قوت محصول جدید خواهند بود، به طوری که پیش‌بینی می‌شود تعداد قابل توجهی از کاربران سری گلکسی سامسونگ و آیفون‌های اپل، به بلک بری مهاجرت کنند.

البته گوشی ضد آب بلک بری و دیگر محصولات اخیر آن اکنون از اندروید قدرت می‌گیرند که سبب می‌شود از نظر پلتفرم، رقبای زیادی برای آن‌ها وجود داشت باشد. با این حال، نام آشنای بلک بری در زمینه امنیت سبب می‌شود کاربرانی که به دنبال یک دستگاه اندرویدی ایمن هستند، در ماه اکتبر به سراغ محصول جدید این برند بیایند.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع هارد اکسترنال و همچنین هارد اکسترنال ترنسند و همچنین انواع کارت حافظه موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بالأخره اینهم سرِ عقل اومد
    وجودِ دگمه های فیزیکی مربوط به عهد داس و چکش در هزاره سوم؛ طنز تلخی بیش نیست!