ساعت هوشمند اندرویدی دیزل

عرضه نخستین ساعت هوشمند اندرویدی دیزل با قیمت 325 دلار آغاز شد

هم‌زمان با آغاز نمایشگاه IFA 2017، عرضه نخستین ساعت هوشمند اندرویدی دیزل از سری محصولات جدید “Diesel On Full Guard” با قیمت 325 دلار آغاز شد.

اولین ساعت هوشمند اندرویدی دیزل قرار است با رنگ مشکی و بندی چرمی و قهوه‌ای، با قیمت 325 دلار به صورت انحصاری از طریق “Macy’s” در اختیار کاربران قرار بگیرد.

سایر ساعت های اندرویدی دیزل در چهار مدل مختلف، از تاریخ 25 سپتامبر (3 مهر) روانه بازار می‌شوند. هرچند، از نظر شکل ظاهری تفاوت چندانی میان آنها وجود نداشته و دو مدل با بند چرمی مشکی، یک مدل با بند فلزی طلایی و دیگری با بند فلزی مشکی عرضه خواهد شد. تمامی این محصولات با ضخامت 48 میلی‌متر و شارژدهی یک روزه، به لطف استاندارد IP67 در برابر آب مقاوم بوده و پردازنده Snapdragon Wear 2100 شرکت کوالکام نیز مسئولیت مدیریت اطلاعات در آنها را بر عهده دارد.

سازندگان با توسعه اپلیکیشنی مخصوص با نام “T-ON-I”، به دنبال افزایش تعامل کاربران با این گجت ها بوده و برخی اطلاعات اضافی همچون آگاهی از به‌روزرسانی‌های جدید، وضعیت آب و هوا و اهداف ورزشی را از طریق آن در اختیار کاربران قرار می‌دهند. به نظر می‌رسد منظور سازندگان از انتخاب این نام، بیان چیزی با مفهوم «زمان، سازندمان‌دهی، اعلان، هوش» بوده است.

بد نیست اشاره کنیم که محصولات پیش رو، اولین ساعت های هوشمند دیزل نبوده و در گذشته نیز این شرکت ساعت های هوشمند هیبریدی دیگری را به منظور ردیابی فعالیت‌های کاربران عرضه کرده بود. اما حالا اندروید ویر سیستم نرم افزاری گجت های جدید دیزل را تشکیل می‌دهد.

بر خلاف تجربه دیزل از عرضه اولین ساعت های هوشمند اندرویدی، کمپانی مادر آن یعنی فسیل، سابقه زیادی در این حوزه داشته و در آینده، قصد عرضه بیش از 300 ساعت هوشمند با برندهای مختلف را دارد.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*