گجت های جدید Pawbo

گجت های جدید Pawbo به منظور کنترل سلامتی حیوانات خانگی رونمایی شدند

Pawbo، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت ایسر، از سه محصول جدید در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی کرد. هدف اصلی از توسعه گجت های جدید Pawbo ، کنترل سلامتی حیوانات است.

این محصولات شامل سه وسیله مختلف با نام‌های iPuppyGo ،WagTag و Munch شده و عملکردی متفاوت با یکدیگر دارند.

Pawbo iPuppyGo در حقیقت یک ردیاب تناسب اندام است که مسئولیت کنترل سطوح فعالیت، الگوهای خواب، شاخص حالت روحی و وضعیت سلامتی حیوان خانگی شما را بر عهده داشته و از طریق اپلیکیشن مخصوص، اطلاعات کاملی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. متاسفانه سازندگان در رابطه با سیستم عامل های پشتیبانی‌شده یا سنسورهای این گجت جدید صحبت نکرده‌اند. به همین جهت، ما تنها می‌دانیم این ردیاب با قرارگیری روی گردن حیوان خانگی، اطلاعات را از طریق یک باری مخصوص برای گوشی های هوشمند به نام “Treasure Hunt” در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هدف از توسعه این بازی نیز تشویق کاربران به پیاده‌روی با حیوان خانگی عنوان شده است.

اما آیا می‌توانید عملکرد گجت Pawbo WagTag را حدس بزنید؟ WagTag با تکیه بر ترکیب شبکه 3G، وای فای، GPS و A-GPS، به موقعیت‌یابی حیوان شما خواهد پرداخت. سازندگان از یک میکروفون داخلی نیز بهره برده‌اند تا با بررسی الگوی پارس کردن سگ، در صورت نیاز، امکان باخبر کردن صاحب آن نیز وجود داشته باشد. به علاوه، این میکروفون قادر به ضبط صداها و اتفاقات احتمالی ممکن نیز خواهد بود.

Pawbo Munch آخرین گجت این شرکت است که از طریق ریموت یا تلفن هوشمند کنترل شده و حیوان خانگی شما را سرگرم می‌کند. Munch بر خلاف محصولات مشابه، توانایی پخش موسیقی داشته و همراه با یک بازی عرضه می‌شود.

گجت های جدید Pawbo

متاسفانه هنوز اطلاعات مربوط به زمان عرضه و قیمت گجت های جدید Pawbo مشخص نشده است.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع هارد اکسترنال و همچنین هارد اکسترنال ترنسند و همچنین انواع کارت حافظه موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*